190987

Svamp

5 indlæg i dette emne

Har i haft svamp tidligt i graviditeten? Og hvordan har det vist sig/følelses hos jer?

Jeg er 11+ 5 idag og min læge har ordineret 1 stikpille tablet af mærket channesten 500 mg,

Har nogen af jer fået den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bare lige informere om, at du ikk må benytte det indføringshylster som følger med i pakken. Du skal føre stikpillen op med fingeren.

Har dog ikke prøvet canesten under graviditeten, kun uden for graviditet. Og synes ikk det er den aller bedste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger cremen.. Og gør det tit - for jeg får faktisk rigtig ofte svamp, især under en graviditet.

 

Jeg bruger den på ydersiden, så snart jeg mærker de første symptomer, som typisk er svie og kløe på de inderste kønslæber. Så plejer jeg at kunne tage det i opløbet. Stikpillerne har jeg kun brugt to gange - og ikke under en graviditet.

 

Min mand undgår at komme i mig under en graviditet, for det fremprovokerer det helt vildt. Og så skal man selvfølgelig holde sig fra sæbe.

 

Er skaden først sket, så sørger jeg for at gå med enden bar så meget som muligt, skylle med vand og smøre med cremen 3-5 dagligt og skifte trusser hver gang. Trusserne skal vaskes ved min 60 grader i den periode. Og så fjerner jeg håret, fordi jeg synes det får det til at klø endnu mere.

 

Svamp er belastende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger cremen.. Og gør det tit - for jeg får faktisk rigtig ofte svamp, især under en graviditet.

 

Jeg bruger den på ydersiden, så snart jeg mærker de første symptomer, som typisk er svie og kløe på de inderste kønslæber. Så plejer jeg at kunne tage det i opløbet. Stikpillerne har jeg kun brugt to gange - og ikke under en graviditet.

 

Min mand undgår at komme i mig under en graviditet, for det fremprovokerer det helt vildt. Og så skal man selvfølgelig holde sig fra sæbe.

 

Er skaden først sket, så sørger jeg for at gå med enden bar så meget som muligt, skylle med vand og smøre med cremen 3-5 dagligt og skifte trusser hver gang. Trusserne skal vaskes ved min 60 grader i den periode. Og så fjerner jeg håret, fordi jeg synes det får det til at klø endnu mere.

 

Svamp er belastende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk de der vaginal (tror jeg det hedder) stikpiller kan hjælpe en del. Det er mælkesyrebakterier, som hjælper med genoprettelse afbalancen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER