bhcm

Efter spiral

11 indlæg i dette emne

Hej alle på babyklar..

Et spørgsmål rettet lidt efter jer der har haft spiral.. Min mens har værer ok regelmæssig med 30-33 dage.. Men de første to mens jeg har haft har været utrolig svage.. 1 mens var det kun nødvendigt med tyndebind / trusseindlæg de 5-6 dage det stod på.. 2 mens blødte jeg så jeg kunne bruge tampon de 2 første dage, men meget mørkt blod, på tredje dagen kunne det klares med et trusseindlæg og så var det væk igen.. Nu havde jeg så min mens for 10 dage siden, og der blødte jeg voldsomt og kraftigt i 3 dage, blødte igennem næsten alt de først 2 dage og blødte i 5 dage.. Ved godt mens kan være forskelligt fra måned til måned. Men er det måske et tegn på at min slimhinde er ved at være ved normalen igen? Fik min spiral ud i feb, så håber sådan at denne måned er vores måned, og at mit underliv snart er ved at være klar til at gøre mig til mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså i princippet kan man blive gravid med det samme spiralen er ude.

Mener jeg havde ret normal menstruation straks efter den blev fjernet.

Jeg havde positiv test 3 måneder efter min hormonspiral blev fjernet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt.. Det her er også vores tredje gang. Så krydser for at ordsproget, tredje gang er lykkens gang, passer på os denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde du hormonspiral eller kobberspiral?

Jeg havde hormonspiral.

Fik d. Fjernet d. 21. (Eller 22.) Februar, (lige efter mens), men måtte ikke gå igang med PB for jeg havde været gennem operation. (Så brugte kondom)

D. 4. Marts startede vi officielt.

Første cyklus efter blødte jeg voldsomt (som i: blødte helt igennem i løbet af 1 1/2 time. Havde 3 dage med kraftig blødning og derefter 2 med normal blødning.

Næste cyklus var jeg så gravid, så måske det er et godt tegn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde hormon spiral.. Og håber sådan at det ekstra blødning er et tegn på at min livmoder og slimhinder er ved at være klar! Jeg tester med æl denne måned for første gang, og indtil videre er æl ikk kommet endnu, er dog også kun på cd 11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde hormon spiral.. Og håber sådan at det ekstra blødning er et tegn på at min livmoder og slimhinder er ved at være klar! Jeg tester med æl denne måned for første gang, og indtil videre er æl ikk kommet endnu, er dog også kun på cd 11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre ja!!!! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for dig! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak.. Venter bare på æl, så jeg kan komme videre med alle de spændende dage efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak.. Venter bare på æl, så jeg kan komme videre med alle de spændende dage efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER