Sparklinrock

Sommerkørepose?

11 indlæg i dette emne

Hej alle

Vi har nu skiftet over til klapvognsdelen til vores Emmaljunga kombivogn :) Hertil har vi købt en fin kørepose med lammeskind. Den er bare ALT for varm, viser det sig nu :(. Så den må vi nok pakke væk indtil efteråret.

Men hvad gør man så med sin klapvogn om sommeren? Skal vi have en sommerkørepose (hvis dette findes)? Eller hvordan 'udstopper' man sin klapvogn i sommerhalvåret? Med dyne eller hvordan?

På forhånd tak :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde nogle sommer poser fra Kaiser.

Købt på babygear.dk

Screenshot_2016-04-18-19-55-14_zpsvo2xp6

Har i øvrigt sat dem til salg til 175 pr stk hvis du er interesseret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare brugt et tæppe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde nogle sommer poser fra Kaiser.

Købt på babygear.dk

...

Har i øvrigt sat dem til salg til 175 pr stk hvis du er interesseret.

Fedt. Dem må jeg lige se nærmere på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare brugt et tæppe..

Også nedenunder baby? Eller bliver det bare puttet rundt om oppefra, sådan lidt ligesom når man putter med en dyne (hvis det giver mening)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også nedenunder baby? Eller bliver det bare puttet rundt om oppefra, sådan lidt ligesom når man putter med en dyne (hvis det giver mening)?

Begge dele, sådan efter behov. Hvis det har været rigtig varmt, har hun bare fået det løst over sig.

Har i en barnevogn til at stå derhjemme, eller skal alle lure foregå i klapvogn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i tvivl om formålet? Er det til når barnet skal ligge og sove, eller når det skal sidde og være vågen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i tvivl om formålet? Er det til når barnet skal ligge og sove, eller når det skal sidde og være vågen?

Vi brugte vores som en slags madras da jeg egentlig syntes at klapvognen var for hård i sig selv da de lige var vokset ud af liftene.

Overdelen kunne så lynenes af og på efter behov har været super især hen over efteråret og tidligt forår hvor de ikke gik endnu og det begrænsede dem mindre i udsyn mv end overlæderet gjorde.

Nu hvor de går og har beskidte sko har vi så valgt at pille dem ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smider lige et par billed eksempler:

WP_20150615_10_12_10_Pro_zpsjlyxcoii.jpe

20160305_102600_zpsqpluwtuz.jpg

20151217_141515_zpscg6d4sfx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte vores som en slags madras da jeg egentlig syntes at klapvognen bevar for hård i sig selv da de lige var vokset ud af liftene.

Overdelen kunne så lynenes af og på efter behov har været super især hen over efteråret og tidligt forår hvor de ikke gik endnu og det begrænsede dem mindre i udsyn mv end overlæderet gjorde.

Nu hvor de går og har bed skifte sko har vi så valgt at pille dem ud.

Jeg tog madrassen fra liften og lagde i klapvognen, når Erica skulle sove. Når hun sad op sad hun bare i klapvognen som den er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog madrassen fra liften og lagde i klapvognen, når Erica skulle sove. Når hun sad op sad hun bare i klapvognen som den er.

Smart vores lift var desværre ikke med løs madras

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER