Kofoed

ingen graviditetssymp :(

9 indlæg i dette emne

Hej

 

Som overskriften siger.. er 2. gangs gravid og er ifølge mine beregninger 5+6 idag... synes godt nok ikke jeg mærker særlig meget til min graviditet og frygter selvfølgelig der er noget galt... har lidt muren i maven, måske en smule kvalme men det er det!! 

 

Hvornår oplevede i symp. på jeres graviditet?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine symptomer på graviditet, var bare følelsen af at mens kom når som helst.

Der gik et pænt stykke tid før alt det andet kom.

Men næste tegn var som du skriver, murren i maven og små "stik" som om der arbejdes godt og grundigt dernede.

Det hele gik meget stille og roligt med tegnene og jeg havde samme følelse som du. Hele tiden gik jeg med tanken om at jeg ikke var gravid alligevel.

Men C er da 7 mdr nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker intet til min graviditet udover træt og kæmpe lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer på graviditet, var bare følelsen af at mens kom når som helst.

Der gik et pænt stykke tid før alt det andet kom.

Men næste tegn var som du skriver, murren i maven og små "stik" som om der arbejdes godt og grundigt dernede.

Det hele gik meget stille og roligt med tegnene og jeg havde samme følelse som du. Hele tiden gik jeg med tanken om at jeg ikke var gravid alligevel.

Men C er da 7 mdr nu.

Tak for dit svar:) rart at hører at symp også var milde hos dig.. Jeg mindes bare mine symptomer var mere fremtrædende i min sidste graviditet.. Også bliver jeg bare bekymret, men bør jeg nok ikke være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker intet til min graviditet udover træt og kæmpe lykke

Det er mit 5 barn. Er 6-7 uger henne.

Jeg nyder bare jeg slet ikke er plaget af det denne gang og krydser fingre for at det vare ved.

Hvornår skal du scannes?

Jeg burde det også bare nyde det;) men ihh.. Hader de første 12 uger hvor man bare kan køre sig selv op indtil man ser liv til nakkefoldscanning. Var overbevist jeg ville tage min 2. graviditet mere cool men hihi, er præcis som sidst:) skal først scannes i uge 12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg burde det også bare nyde det;) men ihh.. Hader de første 12 uger hvor man bare kan køre sig selv op indtil man ser liv til nakkefoldscanning. Var overbevist jeg ville tage min 2. graviditet mere cool men hihi, er præcis som sidst:) skal først scannes i uge 12

Kan udemærket følge dig.

Jeg troede også at jeg ville være mere rolig men opførte mig som en Førstegangs gravid ;-)

Det var helt hæsligt at være gravid de første 3 mdr 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede noget til min graviditet, da baby begyndte at sparke, så jeg var 25 uger henne første gang :) Har aldrig haft symptomer i nogen af mine 3 graviditeter og alt har været ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at have lidt mens murren, som siden hen er forsvundet (tror de forsvandt omkring 6+) har dog indimellem nogle ligamentsmerter, det antager jeg i hvert fald at de er. 
Så startede jeg ud med, at have ekstremt ømme nippels, man skulle bare puste og de gjorde ondt og mine bryster var også ømme fordi de voksede så meget. 

men nu her 12+2 har jeg stort set ingen ting. har lidt ligament smerter, forstoppelse siden positiv test, og så er jeg utrolig ubeslutsom omkring aftensmad, har ikke rigtig lyst til aftensmad, udover spegetti kødsovs med ekstra ketchup haha.

 

men nyd at du ingen gener har, jeg priser mig i hvert fald lykkelig for, at jeg ikke er en af dem, som har ligget med hovedet i kummen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ny herinde og oplever ligesom dig heller ingen symptomer.. Havde de første 3 uger så ømme bryster og var rigtig træt.. Nu skal jeg faktisk bare tisse lidt oftere end jeg plejer.. Så ja, kender alt til nervøsiteten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER