Barbamama

En forhåbentlig unødvendig advarsel...

16 indlæg i dette emne

Jeg håber virkelig virkelig VIRKELIG at det her bare er en eller anden form for røverhistorie, men i tilfælde af at det virkelig sker (igen) så er advarslen hermed givet videre:

(Ikke for sarte/hormonelle sjæle :()

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/kynisk-spoeg-mod-babyer-spreder-sig-til-danmark-se-hvad-pernille-fandt-i-barnevognen/6023835

Det er åbenbart vigtigt at kigge grundigt i sin vogn inden man lægger sin baby derned :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er SÅ chokeret og forarget over hvor ondskabsfulde nogle folk kan være!

Tænk at der er nogen der bevidst vil skade et barn på den måde. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en sindssyg verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det godt i går, det er simpelthen så psykopatisk altså! Hvem fanden tænker "ej hvor sjovt hvis babyen stikker sig"? Jeg kan slet ikke forstå sådan noget!!

Men tak for advarslen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What?!?!?!?!?!? Jeg er rystet, sådan helt i min grundvold.... Hold kæft hvor er det grimt, og lige til at tude over :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:unsure

Jeg tror vist bare jeg skal lade være med at kigge? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:unsure

Jeg tror vist bare jeg skal lade være med at kigge? :(

Der er ikke væmmelige billeder, det er "bare" væmmelig tekst. Og forhåbentlig sker det aldrig mere. Men pointen er, at man måske gerne vil lægge en hånd grundigt ned i sin barnevogn, når man har været ude i offentlige, inden man lægger baby derned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke væmmelige billeder, det er "bare" væmmelig tekst. Og forhåbentlig sker det aldrig mere. Men pointen er, at man måske gerne vil lægge en hånd grundigt ned i sin barnevogn, når man har været ude i offentlige, inden man lægger baby derned.

Ja - og på pusleplader på offentlige toiletter osv.

Desværre er dem der har gjort det blevet inspireret af en lignende historie fra England, og her var det under en puslepude :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det klamt altså :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det værre end de to møg-teenagetøser, der smurte lim på et toiletsæde på McDonald's, så en lille pige sad fast og måtte rives af? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg verden vi lever i efterhånden...:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det klamt altså :boo

Helt vildt!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det værre end de to møg-teenagetøser, der smurte lim på et toiletsæde på McDonald's, så en lille pige sad fast og måtte rives af? :(

WHAT :o :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WHAT :o :(

:ditto ?! :o

Og det er vel sådan i samme kategori :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det værre end de to møg-teenagetøser, der smurte lim på et toiletsæde på McDonald's, så en lille pige sad fast og måtte rives af? :(

Endnu en grund til at jeg er "glad" for mit hysteri med at altid tørre sædet af først og for at have lært det til mine piger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det værre end de to møg-teenagetøser, der smurte lim på et toiletsæde på McDonald's, så en lille pige sad fast og måtte rives af? :(

Overhovedet ikke :(

Det føles bare ekstra grimt fordi det helt bevidst er gjort for at skade en lille baby :(

Men det andet er da virkelig også stygt!! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER