Nitzen1987

Hvor tit vasker I hår?

32 indlæg i dette emne

Jeg vasker det hver eller hver anden dag. Har fint og tyndt hår.

Jeg ville rigtig gern nøjes med hver 2. dag, men hvis det har været løst en hel dag, bliver det meget nemt fedtet dagen efter. Så jeg skal huske at sætte det op når jeg komme fra arbekjde, for at det kan "holde" en dag mere uden at fedte. På 2. dagen SKAL det dog være i hestehale eller sat op på anden måde, ellers fedter det helt vildt :(

Sådan er mit hår også.

Hvis jeg går mere end 2 dage så ligner jeg en som har været på ø lejr eller sådan noget. det fedter så nemt uanset hvad jeg gør. Og den følelse kan jeg bare ikke holde ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går i bad hver dag ;) Men om vinteren bliver mit hår vasket 1 gang om ugen :) Om sommeren er det oftere, da jeg har det varmt ;) Hvis jeg vasker mit hår for ofte, bliver min hovedbund knas tør, begynder at klø og så drysser der "sne" ned hele tiden :blink Så mit hår har det bedst om vinteren :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver 2.-3. dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hver anden dag - helt fast

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver eneste dag, det bliver fedtet og det hader jeg.. Men jeg har hørt det kan vænnes til at blive vasket færre gange og så vil det holde op med ar blive fedtet, kender i til det råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver eneste dag, det bliver fedtet og det hader jeg.. Men jeg har hørt det kan vænnes til at blive vasket færre gange og så vil det holde op med ar blive fedtet, kender i til det råd?

Ja den holder stik... Har vænnet mit hår til at det bliver vasket hver 2. dag førhen blev det vasket hver dag, men det krævede en tilvænningsperiode, hvor jeg måtte finde mig i, at mit hår var fedtet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg prøve det, hader bare at håret er fedtet... Tak for svaret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER