Girl Next Door

Hvad skal i have til aften? #2

1,142 indlæg i dette emne

Det lyder lækkert. Måske endda en måde at lokke manden min til at spise suppe ;)

Bogen er jo lavet med tanke på at få børn til at elske 'rigtig' mad ;)

Du kan på ingen måde se eller smage, at der er relativt meget hvidkål i!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bogen er jo lavet med tanke på at få børn til at elske 'rigtig' mad ;)

Du kan på ingen måde se eller smage, at der er relativt meget hvidkål i!

Hvad hedder den bog?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder den bog?

Madglad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madglad :)

Den må på ønskeseddelen! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den må på ønskeseddelen! :super

Vi har lige fået vores, men jeg er allerede tosset med den!

Har i morges lavet små pandekager med sød kartoffel og banan og de er SÅ gode. Både Anna, Sofie og jeg er fan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fyldt svinemørbrad med kartoffel og bønnefritter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemmelavet burger og pomfritter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pastafad med kylling, spinat og en ordentlig røvfuld andre grøntsager. Lillemanden slubrede det i sig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige fået vores, men jeg er allerede tosset med den!

Har i morges lavet små pandekager med sød kartoffel og banan og de er SÅ gode. Både Anna, Sofie og jeg er fan ;)

Er der mange mælketing i hendes opskrifter i denne bog? (Det bærer hendes andre bøger nemlig præg af :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mange mælketing i hendes opskrifter i denne bog? (Det bærer hendes andre bøger nemlig præg af :) )

Hmm... Det har jeg ikke tænkt over :chin:

Altså, den er ikke decideret lchf, men bærer jo selvfølgelig præg af lower carb. De pandekager jeg lige har lavet indeholdt ikke mejeri og ej heller den suppe vi fik. Jeg tror ikke jeg synes der er mange mælkeprodukter, men hun bruger da lidt fløde og creme fraiche ind imellem og hun er glad for ost :)

Jeg kan evt lige skimme den igennem i morgen med de briller på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Det har jeg ikke tænkt over :chin:

Altså, den er ikke decideret lchf, men bærer jo selvfølgelig præg af lower carb. De pandekager jeg lige har lavet indeholdt ikke mejeri og ej heller den suppe vi fik. Jeg tror ikke jeg synes der er mange mælkeprodukter, men hun bruger da lidt fløde og creme fraiche ind imellem og hun er glad for ost :)

Jeg kan evt lige skimme den igennem i morgen med de briller på ;)

Det må du gene :kiss

Følger hende på IG og det er vildt lækre ting, men desværre ikke altid så mælkeallergi venlige, og nogle ting kan bare ikke erstattes.

Silke Elia er virkelig selektiv - hun nægter at smage, også noget hun tidligere har spist. Hun kunne leve af rugbrød, agurk og tomat. Skøre barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du gene :kiss

Følger hende på IG og det er vildt lækre ting, men desværre ikke altid så mælkeallergi venlige, og nogle ting kan bare ikke erstattes.

Silke Elia er virkelig selektiv - hun nægter at smage, også noget hun tidligere har spist. Hun kunne leve af rugbrød, agurk og tomat. Skøre barn!

Nu har jeg skimmet. Jeg synes slet ikke det er meget. Hun er glad for ost i alle variationer og selvfølgelig bruger hun også fløde ind imellem, men der er masser af opskrifter uden mejeriprodukter.

Anna kunne leve af yoghurt, havregrød, gulerødder, rød peber, kanelsnegle og pasta ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige fået vores, men jeg er allerede tosset med den!

Har i morges lavet små pandekager med sød kartoffel og banan og de er SÅ gode. Både Anna, Sofie og jeg er fan ;)

Fedt! Luna er nemlig VIRKELIG småspisende for tiden, så det kunne være fedt med noget inspiration :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg skimmet. Jeg synes slet ikke det er meget. Hun er glad for ost i alle variationer og selvfølgelig bruger hun også fløde ind imellem, men der er masser af opskrifter uden mejeriprodukter.

Anna kunne leve af yoghurt, havregrød, gulerødder, rød peber, kanelsnegle og pasta ;)

Ost dur heller ikke, men det kan oftest kommes uden om synes jeg. Jeg tror, jeg vil se nærmere på den. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have feta/squash/broccoli i butterdej og så en hakkebøf til, tror jeg. Det bliver lidt tøm køleskab i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kyllingebryst med bacon og chilipesto, ris og grøntsager i flødesovs og rød spidskålssalat med rabarberkompot. Aka madpakke fra svigermor :biglove :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flanksteak, flødekartofler og grøn salat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majspaneret skærisingfilet, ovnkartofler, hvid fiske-hvidvinssauce og salat af spidskål, tomat, parmesanflager og bønner og grøn salat fra haven. Det var Fan-fucking-tastic!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bøffer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemmelavede burgere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemmelavede burgere :)

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medister med sovs, kartofler og salat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldkornspasta med tomat-kødsovs (med cocktailpølser til ære for Lilly) kogt blomkål og spidskål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cuvette marineret i hjemmelavet barbecue med glaserede rødløg, TI-dressing, frisk blomkål og gulerødder + spejlæg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi fik hakkebøffer med båndpasta og salat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER