190987

Scannet i uge 4+

14 indlæg i dette emne

Hej piger..

Er der nogen af jer der tilfældigvis er blevet Scannet i uge 4+??

Jeg blev Scannet i torsdags fordi vi var i tvivl om jeg er 8 eller 4 uger henne men de ku stort set intet se andet end en forstørret slimhinde som betød at der var gang i homonerne fik jeg afvide også fik jeg taget en blodprøve og skal ha taget en blodprøve igen på mandag så kan de se om hcg tallet er steget for så var det bare fordi jeg var 4 uger henne at de ikke ku se noget på scanningen, hvis den ikke er steget mandag er jeg ikke gravid mere.. Puha jeg er nervøs..

Har i prøvet eller set noget lignede omkring uge 4?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er blevet scannet 4+3, og de kunne ikke se noget som helst. Men som hun sagde, det er ganske normalt. Så det behøver ikke at være et dårligt tegn.

Jeg håber, du hører godt nyt på mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig kunne de se at der sad en graviditet det rigtige sted, men jo ikke om den ville udvikle sig. Det hed en gestationssæk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre det ikke behøver være negativt, jeg er godt nok nervøs og håber bare tallet er steget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger det først er fra 5+0 man kan se en graviditet i livmoderen og fra 6+0 man kan se hjerteblink. Så det kan sagtens være fordi du ikke er særlig langt henne :) Håber det bedste for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor jeg blev scannet sagde de at man kunne se hjerteblink hos nogen 5+, men blev først scannet igen 6+

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg er nervøs for imorgen men jeg har hverken ondt eller har blødt så hvorfor skulle der være sket noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet skannet 5+3. Og der kunne man se blommesæk og noget "grums" i den ene side - men intet hjerteblink..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige før jeg hyler så glad og lettet er jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Det er så rart at gå bekræftet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik scanningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den gik så fint og der var hjerteblink og det helt.. Men vi har været indlagt med vores søn på isolation på børne afdelingen den sidste tid og jeg skal nu scannes imorgen og håber godt nok ikke mig og baby i maven er smittet så den ikke lever mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke rart :(

Hvad fejler han?

Håber alt er vel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han havde fået noget der hedder rota en virus som gjorde ham rigtig rigtig syg, afkræftet og fuldstændig dehydreret❤️ Men scanningen igår gik så fint og baby havde det heldigvis godt ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER