SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Besøg fra øen = hygge og ikke mindst nyopgravede kartofler, friske hvide asparges pg jordbær :yay

Edit: nåh ja og tiltrængt fridag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er skøn :kiss

Hvor år skal jeg komme og prøve kaffesirupprn og møde dine skønne dyr ?! ;) :kram2

Nej, der skal ikke aå meget til for at underholde mig :rolleyes

Kom endelig søde, det kunne være så hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besøg fra øen = hygge og ikke mindst nyopgravede kartofler, friske hvide asparges pg jordbær :yay

:sandie hvor dejligt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sandie hvor dejligt :kiss

Ja og har lige kreeret 3 slags frikadeller, stuvet asparges og bagt en blåbær vanilje kage. Hvad halvanden time alene kan gøre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, der skal ikke aå meget til for at underholde mig :rolleyes

Kom endelig søde, det kunne være så hyggeligt :biglove

Pas på tager mig nogle fridage nu her og holder en 4-5 ugers sommerferie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og har lige kreeret 3 slags frikadeller, stuvet asparges og bagt en blåbær vanilje kage. Hvad halvanden time alene kan gøre ;)

Du er da farlige at lade være alene :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på tager mig nogle fridage nu her og holder en 4-5 ugers sommerferie ;)

Jeg vover pelsen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Sofie lige er faldet i søvn i barnevognen under hjertetræet UDEN at skulle trilles! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg nok er lidt snerpet, så har jeg frygtet lidt Nichlas' polterabend -dels fordi det nok bliver i sommermånederne =jeg skal være alene med vores datter i laaaaang tid, og så fordi jeg godt kunne forestille mig at hans venner kunne finde på at rive ham rundt på den ene stripklub efter den anden =mig som nok ikke synes at det er fedt :rolleyes

Men idag ringer hans bror og indvier mig lidt i deres planer, om hvem der bliver inviteret og hvem der i øvrigt "bestemmer" ( de er simpelthen så søde at oprette en stemmegruppe :p) og der var intet som var upassende eller ubehageligt (heller ikke for Nichlas) og jeg sætter virkelig pris på at de deler det med mig :glad

Jeg ved bare at når den dag kommer, så får han en skøn dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg nok er lidt snerpet, så har jeg frygtet lidt Nichlas' polterabend -dels fordi det nok bliver i sommermånederne =jeg skal være alene med vores datter i laaaaang tid, og så fordi jeg godt kunne forestille mig at hans venner kunne finde på at rive ham rundt på den ene stripklub efter den anden =mig som nok ikke synes at det er fedt :rolleyes

Men idag ringer hans bror og indvier mig lidt i deres planer, om hvem der bliver inviteret og hvem der i øvrigt "bestemmer" ( de er simpelthen så søde at oprette en stemmegruppe :p) og der var intet som var upassende eller ubehageligt (heller ikke for Nichlas) og jeg sætter virkelig pris på at de deler det med mig :glad

Jeg ved bare at når den dag kommer, så får han en skøn dag :biglove

Jeg forstår dig virkelig godt. Hvor er det dejligt at de informerer dig.

Lauritz ville virkelig ikke have en strippet, han gad faktisk slet ikke have en polterabend af samme årsag og det sagde jeg videre til hans kammerat som lover mig at der ikke kom en stripper. De vælger så at gå bag om ryggen på mig og hyre en alligevel. Jeg er faktisk stadig sur og vi har været gift i to år. Jeg følte ikke lige for, som gravid med kvalme og opkast at min mand skulle have en anden kvindes babser og noget der er værre lige i hovedet, så er faktisk skide sur over at er ikke tog hensyn, specielt fordi Lauritz alligevel ikke gad have den stripper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg nok er lidt snerpet, så har jeg frygtet lidt Nichlas' polterabend -dels fordi det nok bliver i sommermånederne =jeg skal være alene med vores datter i laaaaang tid, og så fordi jeg godt kunne forestille mig at hans venner kunne finde på at rive ham rundt på den ene stripklub efter den anden =mig som nok ikke synes at det er fedt :rolleyes

Men idag ringer hans bror og indvier mig lidt i deres planer, om hvem der bliver inviteret og hvem der i øvrigt "bestemmer" ( de er simpelthen så søde at oprette en stemmegruppe :P) og der var intet som var upassende eller ubehageligt (heller ikke for Nichlas) og jeg sætter virkelig pris på at de deler det med mig :glad

Jeg ved bare at når den dag kommer, så får han en skøn dag :biglove

Det lyder skønt! Uh jeg er heller ikke fan af traditionelle polterabend - hverken dem med ydmygelser på strøget eller stip eller andet crazy, så det er dejligt med venner og familie som kender brud og gom og kan tage hensyn til hvad netop I ville syns var sjovt og i orden. Fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg nok er lidt snerpet, så har jeg frygtet lidt Nichlas' polterabend -dels fordi det nok bliver i sommermånederne =jeg skal være alene med vores datter i laaaaang tid, og så fordi jeg godt kunne forestille mig at hans venner kunne finde på at rive ham rundt på den ene stripklub efter den anden =mig som nok ikke synes at det er fedt :rolleyes

Men idag ringer hans bror og indvier mig lidt i deres planer, om hvem der bliver inviteret og hvem der i øvrigt "bestemmer" ( de er simpelthen så søde at oprette en stemmegruppe :p) og der var intet som var upassende eller ubehageligt (heller ikke for Nichlas) og jeg sætter virkelig pris på at de deler det med mig :glad

Jeg ved bare at når den dag kommer, så får han en skøn dag :biglove

Fantastisk :biglove Jeg synes efterhånden, jeg hører om mange gode og "ordentlige" polterabender :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, der skal ikke aå meget til for at underholde mig :rolleyes

Kom endelig søde, det kunne være så hyggeligt :biglove

Jeg melder mig også gerne til at komme med, selvom jeg ikke er voksen nok til kaffe :D

Og hvor skønt med en masse at glæde sig over :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også gerne til at komme med, selvom jeg ikke er voksen nok til kaffe :D

Og hvor skønt med en masse at glæde sig over :kiss

Uh vi må finde en dag eller to så vi også kan se jeres nye sted camils. Gerne børnefri for mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da farlige at lade være alene :p

Nåede også at støvsuge og tørre støv af samt sætte en vask over på de knap to timer jeg fik selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede også at støvsuge og tørre støv af samt sætte en vask over på de knap to timer jeg fik selv ;)

:gp :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh vi må finde en dag eller to så vi også kan se jeres nye sted camils. Gerne børnefri for mig ;)

 

Det gør vi da bare. Og børnefrit kan sagtens arrangeres :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør vi da bare. Og børnefrit kan sagtens arrangeres :D

Hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggeligt :biglove

 

Og så kan jeg jo indvie mit køkken med den der jordbærtærte, jeg snakkede om for et stykke tid siden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kan jeg jo indvie mit køkken med den der jordbærtærte, jeg snakkede om for et stykke tid siden :D

Hvornår skal jeg komme :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SDB wow du når meget på 2 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for Tobias' fødder stadig er fine i forhold til klumpfødderne. Så kontrol igen om et halvt års tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal jeg komme :P

 

Haha, altså vi flytter først d. 1/7, så lige lidt tid efter det :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SDB wow du når meget på 2 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, altså vi flytter først d. 1/7, så lige lidt tid efter det :P :D

Nu tænker jeg lige højt her - fraflytnings kage :p og indflytningskage :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER