SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Ja det har jeg nemlig :) Sjovt med en fælles bekendt :)

Det kan man vel næsten ikke undgå i Aalborg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man vel næsten ikke undgå i Aalborg :D

Hehe men nu ved vi, hvem vores fælles bekendte er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det kender jeg ikke lige. Men måske er det også fordi du er lidt ældre end mig :D ja, man kan virkelig få nogle gode oplevelser med kor også udover sangen. Jeg har da både været i Canada og Sydkorea til store konkurrencer :)

Udover mange års kirkekor og Klarup Pigekor som ung, så har jeg i en del år sunget i Coro Misto. Det er klart et af de bedste klassiske kor i Nordjylland og jeg elsker at synge der :) det er Søren Birch der har det, hvis du kender til ham. Han bor i Viborg og det er hans kone der nu er i Viborg Domkirke :)

Det var da nogle virkelig spænddende destinationer - jeg har ikke været udenfor Europa men klager nu ikke over oplevelserne. Det lyder som et skønt (og lidt ambitiøst) kor :) Jeg kender ikke Søren Birch eller hans frue tror jeg, jeg sang under Asger Pedersen i Viborg Domkirke og ja det er jo virkelig mange år siden, jeg rejste da jeg var 19 :D

 

Jeg har prøvet nogle forskellige tulle-kor og det fungerer ikke for mig, som du selv er inde på, når man lærer hurtigt og først har prøvet at synge med nogle virkelig dygtige sangere er det svært at bevare tålmodigheden og lysten i det andet. Men der er jo masser af kor i alle niveauer så jeg ku da sikkert finde noget der var for mig, når/hvis jeg syns jeg har overskuddet til det engang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen været så effektiv i dag! Sidste dag som arbejdsløs, og så lærte jeg det :rolleyes Min mest effektive præstation var dog tømning af æske med toffifee :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen været så effektiv i dag! Sidste dag som arbejdsløs, og så lærte jeg det :rolleyes Min mest effektive præstation var dog tømning af æske med toffifee :lol

Haha :D

Jeg arbejder bedst under pres, så måske det er derfor du har gemt effektiviteten til sidst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D

Jeg arbejder bedst under pres, så måske det er derfor du har gemt effektiviteten til sidst?

Haha! Det handler vist mere om, at jeg godt liiiiidt kunne mærke på H i går, at han synes, jeg er lidt for lad :blush Nu er der vist lagt i ovnen til en god weekend ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Det handler vist mere om, at jeg godt liiiiidt kunne mærke på H i går, at han synes, jeg er lidt for lad :blush Nu er der vist lagt i ovnen til en god weekend ;)

Du fedter for at optimere chancerne for PB simpelthen :D

Oprydning i god sags tjeneste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du fedter for at optimere chancerne for PB simpelthen :D

Oprydning i god sags tjeneste!

Haha, det ville bare være en bonus, men jeg prøver nu mere bare at skabe et godt grundlag for god stemning :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det ville bare være en bonus, men jeg prøver nu mere bare at skabe et godt grundlag for god stemning :D

Haha du er simpelthen for skøn :kiss tror vi to kunne være ret effektive i tæn toffifee og fadøl disiplinen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At såfremt DSB glider glat så kan jeg kysse min Mie mus om 3,5 time :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået indkaldelse til jobsamtale i næste uge.

Jubiiii...

Håber jeg er god nok til stillingen.

Har helt kvalme af nervøsitet :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen været så effektiv i dag! Sidste dag som arbejdsløs, og så lærte jeg det :rolleyes Min mest effektive præstation var dog tømning af æske med toffifee :lol

Du er så herlig :loveshower :super :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At såfremt DSB glider glat så kan jeg kysse min Mie mus om 3,5 time :loveshower

Hep hep på DSB og ingen forsinkelser :yay det bliver så godt at du kommer hjem til hende musen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha du er simpelthen for skøn :kiss tror vi to kunne være ret effektive i tæn toffifee og fadøl disiplinen ;)

Det der med fadøl er vi i hvert fald gode til! Hold kæft, hvor var de bare gode!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så herlig :loveshower :super :kiss

:kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At såfremt DSB glider glat så kan jeg kysse min Mie mus om 3,5 time :loveshower

Kom så DSB!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med fadøl er vi i hvert fald gode til! Hold kæft, hvor var de bare gode!!!

Haha ja de gled farlig let ned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep på DSB og ingen forsinkelser :yay det bliver så godt at du kommer hjem til hende musen :biglove

Det bliver det bedste. Min lille tut som spørger efter mig hver 5 minut og nægter at sove lur Idag - fordi mor hjem :rolleyes for filen A det skulle du nok ikke starte dagen med at sige når det er lige før sengetid først.

Og igen du er SÅ sød Katrine :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så DSB!

Altså den en IC4 uden fungerende aircondition som lugter mega varm/brændt så jeg er ikke for optimistisk ;)

Men altså vi nåede da Slagelse nu - så snart er det slut med Sjælland ;)

Edit: og nu skulle motorerne jo lige genstarte så vi holder da lige her en 5-10 minutter. Jep jep lyn til Århus :rolleyes - pokkers til sekretær der bookede i IC4 aldrig IC4 tog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor og søster har meldt afbud til jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det indtil videre er yderst indbringende at rydde op i rodet :yay en kasse brugte stofbleer (jeg for altså bare ikke tid til at vaske alle de bleer hele tiden :Blush ) og en hullet ringslynge: 900kr! Lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet kaldt til jobsamtale på mandag :D eller hun kaldte det for en ansættelsessamtale... Så lyder det vidst nok lidt finere :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far skrev i morges han ville komme og klippe vores hæk idag....det har han så gjort plus fældet 2 træer for os ;-) fedt ! Og jeg er evig taknemmelig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne glæde mig over, at jeg var ude og gå en tur på ca en halv time i dag sammen med Ema og Ester. Ester i ringslyngen... Hun brokkede sig kun moderat (spændte op i kroppen), og indenfor hvad jeg vil acceptere af hende.

Og dygtige, empatiske læger her på sygehuset! Man skal slet ikke kimse af vigtigheden af et godt samarbejde med læger når man lever i 'den verden'!

Dejligt der er lyspunkter :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille pige der kommer trampende med små skridt. Synes simpelthen det er det hyggeligste at hun går rundt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER