MJ&KL

Uregelmæssig hjerteslag

13 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen nødt til at hører jer.

Vi havde for nogle uger siden været til en bestilt kønscanning og vi tog derned i god tro om at vi blot skulle vide kønnet og så var det dét. Vi venter en lille sommer dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storms hjerte slog uregelmæssigt, og han har det ganske fint i dag.. En krudt-i-måden 2,5årig! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan slog hans hjerte?

Vores slår tre gange og så en lille bitte pause og så igen.

Og hvordan var forløbet under din graviditet? Holdte de ekstra øje? Eller hvordan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan slog hans hjerte?

Vores slår tre gange og så en lille bitte pause og så igen.

Og hvordan var forløbet under din graviditet? Holdte de ekstra øje? Eller hvordan.

Der var vist ikke decideret pauser, men hjerte slog bare mellem 120 og 160 slag i minuttet, sådan lidt op og ned.. Jeg blev ikke fulgt ekstra (pga. det i hvert fald), og alt gik fint! Han var (er!) ikke så stor, men det har ikke noget med det at gøre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, tror desværre vores er lidt mere atypisk så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datters hjerte hoppede over slag, da jeg var gravid med hende. Vi var til en ekstra hjertescanning, men alt var normalt og blot pga. et umodent hjerte. Vi skulle ikke til flere ekstra kontroller og alt er normalt nu :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vi fik også af vide at det sagtens kunne være et umodent hjerte. Tror bare indtil den hjerte scanning, så vil jeg være nervøs.

Men tusind tak for dit svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vi fik også af vide at det sagtens kunne være et umodent hjerte. Tror bare indtil den hjerte scanning, så vil jeg være nervøs.

Men tusind tak for dit svar

 

Jeg kan godt forstå du er nervøs :kram2 Det ville næsten være mærkeligt andet, når det gælder ens børn :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vi fik også af vide at det sagtens kunne være et umodent hjerte. Tror bare indtil den hjerte scanning, så vil jeg være nervøs.

Men tusind tak for dit svar

Jeg kan også godt forstå at du er nervøs - alt andet ville være mærkeligt. Men heldigvis lyder det til af der er en god chance for at det er "ingenting" og ellers så er der rigtig mange ting de kan afhjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke noget at supplere med, men vil bare sige, at jeg håber alt er helt fint og jeres lille sommerdreng har det godt. Selvfølgelig er du bekymret :kram2 Hvornår skal I til hjertescanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da lang tid til. Siger jeg som ikke engang står i jeres situation. Men du kan jo have ret, hvis det var meget alvorligt, så skulle de nok få jer hurtigere igennem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER