Ema

kære BK-panel

3 indlæg i dette emne

Verden er et urimeligt og unfair sted og derfor skal jeg på onsdag til begravelse for min venindes søn, der desværre aldrig nåede at åbne sine øjne, da hans lille hjerte holdt op med at slå 9 dage før termin :boo

Nå, men jeg skrev så ud til nogle af dem vi har læst sammen med om de ville være med i en blomst og i min naivitet skrev jeg så at hvis de syntes der var andre der skulle være med i buketten end dem jeg lige skrev til så var man velkommen til at give dem info også.

Det har så resulteret i at det budget jeg måske havde skudt til nogle hundred kroner nu er ca 1000 i stedet for :o

Og nu til mit dilemma for jeg kan jo ikke komme med en krans til 1000 kr, det er ligesom helt ude af proportion med vores relation til de stakkels forældre.

Men hvad går man så med de resterende penge?

Der er en der har foreslået noget der kan forsøde tilværelsen i den svære tid, men hvad pokker giver man lige?

Kan simpelthen ikke komme på hvad det skulle være

Nogen der har prøvet noget lignende eller har en god idé?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min svoger og svigerinde har lige været udsat for det samme 5 uger før termin :( Det er frygteligt!

Jeg tænker, at et forslag evt. kunne være måltidskasser til levering? Noget af det, der måske er uoverskueligt i den svære tid, er at hverdagen stadig går videre. Man skal stadig handle ind og have mad osv - men med måltidskasser, kan man da gøre hverdagen lidt nemmere?

Jeg valgte at lave nogle lasagner og frikadeller til fryseren til dem, som de fik efter begravelsen i lørdags. Det var de meget glade for! Så tænker, at måltidskasser må være noget ala samme princip? Nem mad og ingen indkøb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov havde slet ikke set at jeg havde fået dobbelt postet tråden.

Vi har valgt at købe en buket og give dem resten af beløbet i kontanter med en lille tekst om at gøre noget godt for dem selv.

Og ja baby begravelser burde forbydes. Det er desværre anden gang jeg skal opleve det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER