betina88

er der nogen af jer der kender denne????

10 indlæg i dette emne

 hejsa...

 

 vil hører jer herinde om der er nogen af jer der kender denne form for vikle/slyng/bæresele??? og måske ved om den kan bruges til nyfødt???

 

http://www.jollyroom.dk/produkter/baby-k-tan-bæresele-breeze-sort-xs

 

synes den ser meget smart ud og nem at have med at gøre....

 

jeg havde egentlig overvejet en ringslynge, men er bange for at mine skuldre ikke rigtig kan holde til det...

 

Er ikke så hug på en strækvikle eller anden vikle, da jeg er bange for at jeg ikke vil få den brugt hvis jeg skal bøvle alt for meget med den og bøvle med for meget stof.

 

så ville hører jer skønne kvinder om der er nogen af jer der kender denne ovenstående ;) og kan hjælpe mig med at gennemskue om den kan bruges til nyfødte??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ud fra at den kan bruges fra 3,5 kg vil jeg gå ud fra, at det er fra nyfødt.

 

Men jeg er ikke slyngeekspert :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt om den slags, og hvis jeg ikke tager fejl om dens slags, så ville jeg ikke anvende den til en nyfødt. Den ser ud til at udfylde samme funktion som en strækvikle, men uden mulighed for at stramme den ind, så den sidder helt tæt. Det tænker jeg ikke kan være helt behageligt eller sikkert.

Så hellere en strækvikle eller en lomme-/ringslynge hvis det skal være nemt.:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke se hvordan den skal kunne være ordentlig for både bærer og barn!

I det den ikke kan justeres, kan den umuligt støtte godt nok om baby, så baby for den helt korrekte krumning i ryggen. Og hvis du køber den, så den passer din nyfødte, så er den al for stram til at passe en 3måneders!

Og strammer den ikke nok til, vil den være hæslig for din ryg.

Jeg vil klart anbefale en strækvikle eller en fastvikle. Jeg har også hørt godt om diddytai som er simplere for nybegyndere (vidst nok, jeg har ikke prøvet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er bare lidt bange for at jeg vil være træt af at skulle bøvle med for meget stof-.. har overvejet ringslynge i stedet... måske det er bedre ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så nemt at binde en strækvikle,når man har gjort det et par gange. Og jeg elskede min helt vildt. Den var en lifesaver og så behagelig at være dem i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kende den ikke - den ligner vel lidt en lille ringslynge med ekstra støtte, og som sådan kan den vel være okay.

Jeg har elsket min strækvikle uden på nogen måde at være en viklehaj, men altså nogen synes jo, at alt det stof er for bøvlet. Nogen bæreseler er også beregnet til de helt små - jeg har først taget min manduca i brug nu her ved fire måneder, men den har en dimmer i, så den i princippet kan bruges tidligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh en jungle det med bære dimser er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen af jer der ved om diddy tai og skildpadden er nogenlunde det samme??? og evt nogen der har link til hvor man kan købe en skildpadde og en diddy tai?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER