Znutte

Hvem skal teste i marts?

81 indlæg i dette emne

Jeg skal teste den 24. Håber godt nok den er der denne gang. Hvis ikke har jeg en tid ved lægen så jeg kan få lidt hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv min mens er kommet idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste den 24. Håber godt nok den er der denne gang. Hvis ikke har jeg en tid ved lægen så jeg kan få lidt hjælp.

Hvor længe har i været i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min mens i mandags, så heller ingen stork til mig i denne måned :(
Nu skal jeg så i gang med reagensglasbehandling, venter opkald fra hospitalet i morgen, men det bliver jo i hvert fald ikke i denne cyklus. Tror lige, det skal "fejres" med en meget stor øl i morgen. Årets første..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe har i været i gang?

Kun lidt over et halvt år. Men har endometriose så jeg skal helst ikke gå længere tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... testen her til morgen var negativ. Prøver igen om et par dage HVIS min mens. Udebliver. (Kunne først teste positiv 4 dage over, ved min søn).

Begynder efterhånden at tro at kvalmen og hovedpinen bare var sygdom, men undre mig stadig over de stik/jag, samt murren i mit underliv, jeg har haft de sidste 3 dage???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv min mens er kommet idag 5 dage før tid!

Nå men så kan jeg godt drikke et glas vin i weekenden med god samvittighed og så op på manden igen snart

 

Jeg kunne læse mig til, at den ikke helt var kommet alligevel.

Så lad os XXXXX'e og håbe  :bd

 

Jeg tager på ferie og er først tilbage 29/3

Held og lykke til de sidste imens  :bd

 

Kh 

Znutte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den stadig udeblevet?

Den dukkede heldigvis op igår.. Så vi må prøve igen, det var også min første cyklus efter spiral.. Vi er så bare ved at vende det hjemme hos os, da jeg ca kan regne mig frem til en termin den 24 dec, hvis det lykkes i næste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er en smule utålmodig! :rolleyes og tankerne kører rundt!

Jeg skulle have haft min menstruation i går, og tog også en test i går morges, men den var negativ.

Jeg har heller ikke set skyggen af min mens i dag, men har undladt at teste igen.

"problemet" er bare at jeg siden d. 7/3 har haft mild kvalme on/off, samt jeg siden d. 13. har haft murren/tryggen i underlivet. (havde også super ondt i hovedet d. 7.+8.)

d. 15. begyndte det at give nogle niv/jag i mit underliv, hvilket er blevet ved. Det føles ikke som mens.smerter, bare anderledes.

samtidig har jeg de sidste 3 dage haft virkelig ømme bryster  :hophop

Jeg prøver virkelig at feje det hele hen med, at kvalmen sikkert skyldes noget sygdom og murren, niv og jag bare er indbildning (selvom det er meget tydeligt), samt de ømme bryster bare er fordi min mens er undervejs (selvom jeg ikke normalt oplever det).

Jeg skulle ifølge beregning have ÆL omkring d. 3.-5. marts, men vi gik først igang d. 4. om morgenen.

Men må indrømme, at jeg har en anden fornemmelse  :wub Så håber selvfølgelig der rent faktisk er bid, men tør ikke rigtig tro på noget. 

Men.. ved begge mine børn har jeg først kunne teste positivt 1/2 uges tid efter forventet mens, så ved ikke rigtig hvornår jeg kan "tillade" mig at teste igen?

Hvor mange dage ville i vente med at teste igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men.. ved begge mine børn har jeg først kunne teste positivt 1/2 uges tid efter forventet mens, så ved ikke rigtig hvornår jeg kan "tillade" mig at teste igen?

Hvor mange dage ville i vente med at teste igen?

Har du prøvet at teste igen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede søndag morgen (negativ) og kom til at teste i går eftermiddags (negativ).

Prøver igen torsdag, hvis mens ikke dukker op.

Er begyndt at tvivle på om der rent faktisk er noget. Måske er det bare en reaktion på at spiralen er ude eller sådan noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede søndag morgen (negativ) og kom til at teste i går eftermiddags (negativ).

Prøver igen torsdag, hvis mens ikke dukker op.

Er begyndt at tvivle på om der rent faktisk er noget. Måske er det bare en reaktion på at spiralen er ude eller sådan noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke den store erfaring med spiral

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... jeg hopper videre til april testerne. Fik min menstruation i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også videre til april-tråden, da min mens er kommet her i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne læse mig til, at den ikke helt var kommet alligevel.

Så lad os XXXXX'e og håbe :bd

Jeg tager på ferie og er først tilbage 29/3

Held og lykke til de sidste imens :bd

Kh

Znutte

Den kom så alligevel et par dage efter - så jeg er også videre til april måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne læse mig til, at den ikke helt var kommet alligevel.

Så lad os XXXXX'e og håbe :bd

Jeg tager på ferie og er først tilbage 29/3

Held og lykke til de sidste imens :bd

Kh

Znutte

Den kom så alligevel et par dage efter - så jeg er også videre til april måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det går da ikke så godt denne måned.

Tillykke til dem der har haft heldet med sig.

Jeg hopper vist også snart over til april. Nu har jeg haft pletblødning de sidste 2 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Znutte har haft heldet med sig! Måske er der ekstra bonus-  :bd i at være trådstarter?

Hvem er hurtigst til at starte april-tråden?  :D  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Znutte har haft heldet med sig! Måske er der ekstra bonus- :bd i at være trådstarter

Hvem er hurtigst til at starte april-tråden? :D :P

Uh ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Negativ :-( men stadig ingen mens så der er stadig håb. Har heller ikke de voldsomme smerter jeg plejer at have op til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er så gået i sig selv igen, så måske er der håb endnu. Jeg er dog ikke for optimistisk for har simpelthen så ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er så gået i sig selv igen, så måske er der håb endnu. Jeg er dog ikke for optimistisk for har simpelthen så ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan jo sagtens være gravid og have sindssygt ondt. Kender flere der har været en tur ved lægen med voldsomme mavesmerter for så at få at vide de var gravide. Så krydser fingre for at der er en lille spire

Jeg prøver at bevare optimismen, men jeg har taget en graviditets test, og den var negativ. Jeg ville i dag være 3+5. Så jeg venter til lørdag med at tage en ny, men tror jeg får mens inden da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at bevare optimismen, men jeg har taget en graviditets test, og den var negativ. Jeg ville i dag være 3+5. Så jeg venter til lørdag med at tage en ny, men tror jeg får mens inden da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER