betina88

str på tøj fra next ???

13 indlæg i dette emne

 hej...

 

 vil hører om der er nogen af jer skønne piger herinde der har erfaringer med babytøj fra next??? overvejer at bestille nogle natdragter osv til lillesøster i maven og vil hører om str er nogenlunde det samme som herhjemme eller man skal have større eller mindre... ???

 

håber i kan hjælpe...

 

 hilsen

 

betina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej...

vil hører om der er nogen af jer skønne piger herinde der har erfaringer med babytøj fra next??? overvejer at bestille nogle natdragter osv til lillesøster i maven og vil hører om str er nogenlunde det samme som herhjemme eller man skal have større eller mindre... ???

håber i kan hjælpe...

hilsen

betina

Min søn har hovedsageligt tøj fra next og h&m og der synes jeg størrelserne virker rimelig ens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også de er ret normale i størrelserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de to kloge damer ovenfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med natdragterne og synes størrelserne er meget normale og de sidder rigtig godt. Men jeg synes når jeg har købt trøjer og kjoler, at de er ret brede i det. De passer i hvert fald ikke C så godt, men måske er det bare mig der synes det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm nu vil jeg bestille og den bliver ved med at sige fejl i hus nummer og gade navn. har prøvet at skrive på mange måder.. nogen ide til hvad jeg gør fejl?

 

gerne hurtig hjælp ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm nu vil jeg bestille og den bliver ved med at sige fejl i hus nummer og gade navn. har prøvet at skrive på mange måder.. nogen ide til hvad jeg gør fejl?

gerne hurtig hjælp ;)

Har du æøå med? Det ville den nemlig ikke godkende ved mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ø med.. hvad skrev du i stedet?

hvad vilel du skrive i nørregade i stedet for ø?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå prøvede at skrive o i stedet så må jeg håbe det kommer frem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skrev oe i stedet for ø og ae i stedet for æ. Det har aldrig været et problem med udenlandske varer. Og vi bor alligevel i Trørød i Vedbæk, så der er nok bogstaver at blive forvirret over :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt jeg overvejede et e også. Men må håbe det kommer frem alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold nu op de har hurtig levering. bestilte mandag aften og pakken kom imorges... :D super lækkert tøj.... glæder mig til at putte prinsessen i det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold nu op de har hurtig levering. bestilte mandag aften og pakken kom imorges... :D super lækkert tøj.... glæder mig til at putte prinsessen i det

De er fantastisk med leveringen... Jeg elsker dag-til-dag levering fra England :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER