bella11

vitex agnus castus

12 indlæg i dette emne

nogen der har erfaringer mht dette. Kan man tage dem hvis man gerne vil opnå graviditet naturlig eller er det kun hvis man have PCO. Nogle med erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog dem, da jeg forsøgte at blive gravid anden gang og har ikke pco, jeg havde bare en cyklus, det kludrede rundt da jeg stoppede på p-piller. Så jeg tog dem i et forsøg på at afkorte min cyklus, hvilket lykkedes. Jeg blev naturlig gravid relativt hurtigt herefter, da jeg havde mere held med at ramme æl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har pcos, og havde ingen cyklus. Så jeg startede op på vitex i håb om at kunne få en nogenlunde stabil cyklus, eller i hvert fald bare en blødning. Måtte dog stoppe på dem efter en 16 dages tid, da jeg blev naturligt gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forsøgt at Google det. Er det dråber eller piller?

Nogen som har et billede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ikke særlig konstruktivt indlæg her, men du gav mig lige et godt grin ;)

Jeg har aldrig hørt om Vitex Agnus Castus, men troede der var tale om et navn du overvejede til en baby.... Måtte godt nok lige ind og tjekke tråden :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke særlig konstruktivt indlæg her, men du gav mig lige et godt grin ;)

Jeg har aldrig hørt om Vitex Agnus Castus, men troede der var tale om et navn du overvejede til en baby.... Måtte godt nok lige ind og tjekke tråden :LOL

Det er jo moderne med unikke navne :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder til at være vidunder kapsler !

Dem skal jeg ud og købe !! Kan se Solaray laver dem - fantastisk mærke i kosttilskud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man tage dem selvom man har en regelmæssig cyklus? :) måske bare for at komme mere i balance?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk nu at læse indikationerne ordentligt igennem.

Vitex Agnus Castus kan, ligesom stort set alt andet man propper i sin krop, have bivirkninger, og det er ikke egnet til alle.. læs grundigt på det (det gælder alt naturmedicin) inden I begiver jer ud i det.

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft min første cyklus efter spiral? Ville disse piller hjælpe til at få en regelmæssig mens? Jeg skulle ha haft mens idag, men er ikk kommet, og testede desværre negativ på en test igår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft min første cyklus efter spiral? Ville disse piller hjælpe til at få en regelmæssig mens? Jeg skulle ha haft mens idag, men er ikk kommet, og testede desværre negativ på en test igår

Jeg vil nok vente og se om den ikke retter sig af sig selv. Det er jo svært at sig ud fra en cyklus, at der er "problemer", den kan jo godt være regelmæssig bare længere end før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER