Lovely Lady

Erfaringer med flytning mellem landsdele

7 indlæg i dette emne

Sidst jeg flyttede mellem Jylland og Sjælland kunne mine ejendele være i en trailer, min far var i live og mine venner havde god tid...

Nu er det en hel familie, der skal flyttes fra et helt rækkehus, og der er begrænsede hænder til rådighed.

Så: Hvilket firma giver det mening at bruge - og giver det mening med lejede kasser? Da vi flyttede mellem Valby og Vallensbæk brugte vi jo bare et Københavnsk firma, der leverede kasser og hentede dem igen, men det er jo knap så enkelt mellem Vallensbæk og Haderslev, medmindre der findes noget smart landsdækkende :chin:

Input i øvrigt?

Help! :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om I skal flytte det selve eller med flyttefolk. Min farmor blev flyttet fra Sjælland til Jylland sidste år. Der lejede vi en varebil ved Eurocar tror jeg det var, det smarte var aå den kunne hentes i Hillerød hvor hun boede og kunne afleveres i Jylland, da vi var færdige. Det var smart :)

Ved ikke hvis det er med flyttemænd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg flyttede mellem Jylland og Sjælland kunne mine ejendele være i en trailer, min far var i live og mine venner havde god tid...

Nu er det en hel familie, der skal flyttes fra et helt rækkehus, og der er begrænsede hænder til rådighed.

Så: Hvilket firma giver det mening at bruge - og giver det mening med lejede kasser? Da vi flyttede mellem Valby og Vallensbæk brugte vi jo bare et Københavnsk firma, der leverede kasser og hentede dem igen, men det er jo knap så enkelt mellem Vallensbæk og Haderslev, medmindre der findes noget smart landsdækkende :chin:

Input i øvrigt?

Help! :wacko

Vi brugte et flyttefirma, da vi flyttede. Vi fik flere tilbud (over en hjemmeside hvor man kan indtaste hvoraf flytter til og fra, kvm osv)og der aftalte jeg med firmaet, at flyttekasser skulle være med i prisen, så vi beholdte dem efterfølgende. Tror vi gav 15000 for 3 flyttemænd, kasser (ca 100 stk, vi har mange ting og bøger), flytning osv. Tør slet ikke tænke på hvis vi skulle have gjort arbejdet selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal klart bruge flyttefolk!

Hvilket firma brugte I, Sarah?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal klart bruge flyttefolk!

Hvilket firma brugte I, Sarah?

Jeg havde nok også skudt en eller anden, hvis ikke vi havde haft flyttefolk.. det var slemt nok at skulle klare mand, barn, svigerfar og papsvigermor og slutrengøring :lol

Vi brugte vist Danmarks flyttemand (kan lige dobbeltjekke i morgen). Det var ok prismæssigt og flyttemændene var effektive og meget høflige (overfor os). Det tog dog indtil flere opkald før vi fik leveret flyttekasser og derudover kom de med en for lille flyttebil, så de måtte afsted efter en ekstra. De havde selv været ude for at se lejligheden og vurdere hvor meget flyttegods der var og jeg gjorde dem opmærksom flere gange på, at de nok skulle have en stor bil med.. nå det var jo deres eget tab, da de så skulle betale dobbelt bro og benzin, så det er ikke meget de har tjent på den flytning :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi flyttede fra Malmö brugte vi et forholdsvis lille firma som en kollega lige havde brugt da de flyttede til Fyn og det var bare kanon.... Når man skal over en betalingsbro kan det næsten ikke betale sig at gøre det selv medmindre man kan nøjes med at køre over en gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg har flyttet, så har jeg brugt flyttetilbud.dk og så har jeg tjekket interessante firmaer på trustpilot. Der er desværre en del i branchen, der ikke er så professionelle, så jeg vil ikke nødvendigvis anbefale at tage de billigste tilbud. Hvis du finder et firma, du har tillid til gør det godt, bør de også kunne give kvalificeret vejledning i, hvilke løsninger der passer til jeres behov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER