1403

Kun negative ÆL teste ?

8 indlæg i dette emne

Hej BK'ere..

Babyprojektet er blevet meget intensiv efter at det ikke lykkedes for os den første måned - jeg har taget en del ægløsningsteste og på forskellige tidspunkt.

Jeg følger en app, der har udregnet min cyklus for hvornår min ÆL skulle ske, af samme årsag er det også deromkring, lige op til, at jeg har taget mine ÆL teste, men der er ingen som viser positiv.

 

Er der andre, som har prøvet, kun at have negative teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tog 5 æl-test i dagene omkring den dag hvor jeg selv kunne mærke og se i kalenderen at jeg havde ægløsning og jeg fik stort set kun negative tests.. :/

en var lidt positiv men var lidt usikker på den. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog 5 æl-test i dagene omkring den dag hvor jeg selv kunne mærke og se i kalenderen at jeg havde ægløsning og jeg fik stort set kun negative tests.. :/

en var lidt positiv men var lidt usikker på den. .

Okay. jeg har ind til videre ikke haft en eneste positiv /: i følge min app, der har beregnet for mig, har jeg ægløsning i morgen og derfor forventede jeg lidt at den allerede ville begynde at vise en svag streg i går eller i dag. men alt har været negativ.

For at være på den sikre side har jeg taget teste de sidste dage - tager selvfølgelig også en i morgen for at se der.

 

Men det er rart at høre, at der er andre som også har oplevet negative teste - måske jeg er heldig med et svagt positivt tegn i morgen ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kiggede på testen igen, ca. 2 timer efter. Så syntes jeg at kunne se to streger. Så jeg tog lige en ekstra for at være sikker. Rigtigt nok - indenfor 4 minutter var der en lille forsigtig streg ekstra. Så kan vidst godt regne med ægløsning en af de kommende dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ægløsningsteste skal teststregen vist være ligeså tydelig som kontrol stregen. Jeg må indrømme at jeg ikke har anvendt dem i ret mange cykluser, så jeg er ikke ekspert.

Jeg vil dog foreslå at du tager en både morgen og eftermiddag, fordi det kan være en kort periode hvor man kan lave en positiv test. Og det er rigtig træls at misse den fertile periode.

Held og lykke med baby projektet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ægløsningsteste skal teststregen vist være ligeså tydelig som kontrol stregen. Jeg må indrømme at jeg ikke har anvendt dem i ret mange cykluser, så jeg er ikke ekspert.

Jeg vil dog foreslå at du tager en både morgen og eftermiddag, fordi det kan være en kort periode hvor man kan lave en positiv test. Og det er rigtig træls at misse den fertile periode.

Held og lykke med baby projektet :)

tusind tak..

Hvad jeg har kunnet læse mig frem til, er det meget normalt at få en svag streg og så bliver den mere og mere tydelig indtil ÆL sker,

Så jeg tager selvfølgelig en igen i morgen tidlig for så at se om stregen er blevet tydeligere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja der er da rigtigt..! stregen skal enten være lige så mørke eller rkere end test-stregen , i hvert fald på mine tests. det var derfor jeg ikke godtog den der var så svag i farven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak..

Hvad jeg har kunnet læse mig frem til, er det meget normalt at få en svag streg og så bliver den mere og mere tydelig indtil ÆL sker,

Så jeg tager selvfølgelig en igen i morgen tidlig for så at se om stregen er blevet tydeligere :D

Det er bedst at teste for ÆL mellem kl. 10-22, hvis man har en almindelig dagrytme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER