xxemmaxx

Er jeg gravid?

20 indlæg i dette emne

Jeg ved altså ikke lige helt hvad jeg skal tro..

De store tests (altså dem med ''håndtag'') blev taget i tirsdags samt onsdags, hvor de små strips blev taget i går og i dag. Jeg er skide bange for at der ikke er noget.. hvad mener i?
Lægen havde ikke lige tid til mig i går da jeg kom derned, og lavede en ny tid til mig om 3 uger. Jeg har PCO så er møg hamrende bange for noget skal ske undervejs, eller det slet ikke er rigtig positiv..

Hvad mener i?

post-10484-0-60191200-1454582746_thumb.j

post-10484-0-21785300-1454582747_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er da super flotte og bestemt positive :yay der er endda tydelig udvikling i stregerne :)

At de er tydeligere på de lyserøde teste kan skyldes at det er forskellige mærker, så du skal kun sammenligne udviklingen på tests af samme mærke :)

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener du det ?!  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Er jeg virkelig gravid!?!!?!?!?!?!?
 

 

Så jeg skal kun bruge de lyserøde og ikke de små strips`?
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er da super flotte og bestemt positive :yay der er endda tydelig udvikling i stregerne :)

At de er tydeligere på de lyserøde teste kan skyldes at det er forskellige mærker, så du skal kun sammenligne udviklingen på tests af samme mærke :)

Tillykke :loveshower

Jeg er enig. :)

Tillykke!!!

Jeg forstår godt dine bekymringer! Been there.... - Men mit bedste råd er alligevel, au du skal lade være at teste mere nu ... Du har allerede mange flotte tests. En svag test vil blot give udnædig bekymring, det har baby ikke brug for.

Krams!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okey. Tusinde tak!

Jeg kan slet ikke fatte det! :')

Jeg tager ikke flere nu ! :D
Nu må det godt blive den 26/2 så jeg kan komme til lægen! 

har i nogle gode råd indtil jeg skal til lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okey. Tusinde tak!

Jeg kan slet ikke fatte det! :')

Jeg tager ikke flere nu ! :D

Nu må det godt blive den 26/2 så jeg kan komme til lægen! 

har i nogle gode råd indtil jeg skal til lægen?

Undlad at bruge for mange penge på babyudstyr - der kommer en lang graviditet, hvor du skal bruge både tid og penge på noget fornuftigt! ;)

Og stort tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak! Jeg bruger ingen penge endnu - vil ikke tricke graviditeten og køber derfor ingen ting ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okey. Tusinde tak!

Jeg kan slet ikke fatte det! :')

Jeg tager ikke flere nu ! :D

Nu må det godt blive den 26/2 så jeg kan komme til lægen! 

har i nogle gode råd indtil jeg skal til lægen?

 

Hvis du ikke er startet på folsyre, så gør det nu.

Der udover er der jo de generelle råd til gravide om undgå parfume og div. kostråd se evt:

 

https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed-og-livsstil/graviditet-og-foedsel/anbefalinger-til-gravide

 

og  http://mst.dk/groenne-tips/gravide-og-om-boern/

 

Og stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak! Jeg bruger ingen penge endnu - vil ikke tricke graviditeten og køber derfor ingen ting ! :)

Nåh, det var nu altså udelukkende ment som en joke! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke er startet på folsyre, så gør det nu.

Der udover er der jo de generelle råd til gravide om undgå parfume og div. kostråd se evt:

 

https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed-og-livsstil/graviditet-og-foedsel/anbefalinger-til-gravide

 

og  http://mst.dk/groenne-tips/gravide-og-om-boern/

 

Og stort tillykke!

Jeg tager folsyre - er dog stoppet på mine silica da min læge ikke ved hverken for eller imod :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh, det var nu altså udelukkende ment som en joke! ;)

haha ! Det kunne jeg godt forestille mig, men jeg vil gerne vente til efter de ''sikre'' 3 måneder, og scanning på hospitalet inden jeg glæder mig for meget.! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skete der ikke meget ved lægen, udover vandrejournalen og bestilling af nakkefoldscanning. - Måske I skal beregne din termin, men det har du antageligt selv gjort?

 

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først have lavet journal der den. 26/2 . Ifølge min læge som siger jeg er de 7 uger henne,ville jeg have termin den 26/9-16, men de der scanningsmennekser, sagde jeg måske kun var 3-4 uger henne så er simpelthent så forvirret altså.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vel også være svært at afgøre, hvis du har PCO?

 

Mon ikke du bliver tilbudt en terminsscanning?

 

PS. hvis det passe med september, så se da lige at kom over i september-termins-gruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det tænker jeg også, men min læge ved jo godt jeg har pco, og alligevel sagde hun 6+6 i går..

jeg håber jeg bliver tilbudt alt muligt, har haft kæmpe tudetur her i morges, da jeg er så bange for der skal ske noget med min lille øgle, og fordi vi fortalte det til vores familier i går, og min mor tog det absolut ikke særlig pænt.

Er der en gruppe? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kig ude i menuen, gå ned til "Terminsgrupper" et stykke nede og der kan du vælge måneden.

 

Se evt. også under graviditetstrådene - Det kunne måske også være noget for dig at oprette en sådan  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du jeg skal oprette? :) Ja sorry, er lidt tungnem i dag :D 

Kig ude i menuen, gå ned til "Terminsgrupper" et stykke nede og der kan du vælge måneden.

 

Se evt. også under graviditetstrådene - Det kunne måske også være noget for dig at oprette en sådan   :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under "Graviditetstråde" kan du oprette en slags "dagbog". Du kan se, hvordan andre har gjort det under emnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener du det ?! :loveshower :loveshower :loveshower

Er jeg virkelig gravid!?!!?!?!?!?!?

Så jeg skal kun bruge de lyserøde og ikke de små strips`?

:loveshower jeps

Enten de lyserøde eller de grønne. Bare ikke begge, hvis du vil kunne sammenligne udviklingen ;)

Men er helt enig i, at du nok ikke skal blive ved at teste, når nu du har set så fin udvikling allerede.. man kan hurtigt komme til at (over)tolke :D

Jeg har også pcos og jeg fik på den baggrund en terminsscanning i uge 10 (rykket knap en uge tilbage ved den scanning). Så selvom din læge godt ved det, så kan det være svært for ham at udregne en troværdig termin, hvis du har meget svingende/lange cyklusser :)

Endnu engang stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Jeg ved altså ikke lige helt hvad jeg skal tro..

De store tests (altså dem med ''håndtag'') blev taget i tirsdags samt onsdags, hvor de små strips blev taget i går og i dag. Jeg er skide bange for at der ikke er noget.. hvad mener i?

Lægen havde ikke lige tid til mig i går da jeg kom derned, og lavede en ny tid til mig om 3 uger. Jeg har PCO så er møg hamrende bange for noget skal ske undervejs, eller det slet ikke er rigtig positiv..

Hvad mener i?

 

De er da alle super fine positive :) Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER