1403

Erfaringer med ÆL test ?

15 indlæg i dette emne

Er der nogle herinde som har gode erfaringer med ægløsnings teste?

Er de billige lige så gode som de dyre?

Er der nogle som giver et mere præcis billede end andre?

 

Hvad syntes i ?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogle herinde som har gode erfaringer med ægløsnings teste?

Er de billige lige så gode som de dyre?

Er der nogle som giver et mere præcis billede end andre?

Hvad syntes i ?

Jeg har brugt fra Føtex og Matas i den her cyklus. Føtex er 5 for 50 mens dem fra Matas kostede 175 for 7 og jeg synes faktisk bedst om dem fra Føtex. De gav resultatet meget hurtigere end dem fra Matas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt fra Føtex og Matas i den her cyklus. Føtex er 5 for 50 mens dem fra Matas kostede 175 for 7 og jeg synes faktisk bedst om dem fra Føtex. De gav resultatet meget hurtigere end dem fra Matas.

Fedt at høre det så ikke nødvendigvis er de dyreste der er de bedste :)

Jeg må vidst en tur i føtex :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte dem fra billig-teste.dk og de virkede upåklageligt. Jeg brugte også graviditetsteste derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte dem fra billig-teste.dk og de virkede upåklageligt. Jeg brugte også graviditetsteste derfra :)

Fantastisk. for dem har jeg været inde og kigge på - de er billige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte dem fra billig-teste.dk og de virkede upåklageligt. Jeg brugte også graviditetsteste derfra :)

Er det strimmeltest versionen du har brugt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De billige fungerer fint. Normal har nogle der er ret billige. Ellers vil jeg også anbefale billigeteste.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De billige fungerer fint. Normal har nogle der er ret billige. Ellers vil jeg også anbefale billigeteste.dk

Jeg har købt dem i normal - ind til videre, ser de ud til at virke ganske fint :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt dem i normal - ind til videre, ser de ud til at virke ganske fint :D

Super! Jeg prøver dem fra Normal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad og kiggede for at se om det bedre kunne betale sig at købe test på billig-test.dk. Det fandt jeg dog frem til at det ikke kunne, da man kan købe 5 pakker ÆL test i normal til 140 kr. (28 kr. stk med 5 stk. i hver pk.) Så jeg vil da anbefale at købe i Normal :-) de virker ganske fint. Det er strimmel test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad og kiggede for at se om det bedre kunne betale sig at købe test på billig-test.dk. Det fandt jeg dog frem til at det ikke kunne, da man kan købe 5 pakker ÆL test i normal til 140 kr. (28 kr. stk med 5 stk. i hver pk.) Så jeg vil da anbefale at købe i Normal :-) de virker ganske fint. Det er strimmel test.

Har også selv siddet og regnet på det. God du gav mig tippet om de billige i normal :D

Jeg er så godt nok spændt på at se om de har været gode nok ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også selv siddet og regnet på det. God du gav mig tippet om de billige i normal :D

Jeg er så godt nok spændt på at se om de har været gode nok ..

Ja de har altså mange gode og billige ting derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte 50 GT og 50 ÆL-tests på ebay.. for 127 kr med fragt. Og de har fungeret upåklageligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte 50 GT og 50 ÆL-tests på ebay.. for 127 kr med fragt. Og de har fungeret upåklageligt :)

Wauw! Det lyder som en vildt god deal! Hvor lang tid gik der så før du modtog dem? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte 50 GT og 50 ÆL-tests på ebay.. for 127 kr med fragt. Og de har fungeret upåklageligt :)

godt køb. skal da love for at du så også bare kan teste løs med GT teste :D så skulle der da vidst gerne være nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER