Elisamus

Voksi og barnevognsele?

8 indlæg i dette emne

Jeg er ikke kommer rigtig igang med at bruge vores voksi pg det piner mig men jeg tror problemmet ligger i at jeg ikke ved hvordan jeg skal få det til fungere voksi pg barnevvognsselen sammen. Hvordan har i gjort? K er 10 mdr og er et kæmpe mossel øre så hun skal have en sele på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke kommer rigtig igang med at bruge vores voksi pg det piner mig men jeg tror problemmet ligger i at jeg ikke ved hvordan jeg skal få det til fungere voksi pg barnevvognsselen sammen. Hvordan har i gjort? K er 10 mdr og er et kæmpe mossel øre så hun skal have en sele på.

Jeg tænker, at du skal klippe hul til selen, det skal man i hvert fald på Sleep Bee :) De er markeret, men ved naturligvis ikke om det også gælder for voksi.

Jeg tænker også at der nok er krav fra DP om at hun SKAL sove i sele, hvis hun sover i vognen der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps - der skulle gerne være en afmærkning af hvor du kan klippe hul til selen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er markeret i bunden af voksien, to steder, hvor du kan klippe hul (eller faktisk er der tre, men det længst mod ben enden skal du ikke bruge). Der er også disse markeringer inde i selve dynen.

Så lægger du selen ovenpå voksien og stikker karabinhagerne, som skal fæstnes i bunden af barnevognen, igennem hullerne i voksien..

Mener faktisk at man kan finde en video af det på youtube :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme mig. Jeg fandt hurtigt markeringerne på stoffet men kunne ikke lige mærke dem på dynen så tænkte dem skal man nok bare selv klippe, så det gjorde jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme mig. Jeg fandt hurtigt markeringerne på stoffet men kunne ikke lige mærke dem på dynen så tænkte dem skal man nok bare selv klippe, så det gjorde jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, ærgerligt men det sker der nok ikke det store ved :)

Det har du nok ret i men derfor ærgre det mig stadig at klippe forkert i min vold dyre voksi pose og manden han gik bare for det var så synd at klippe i voksien til 2000 kr og da så kom tilbage og så at jeg havde klippet forkert og så sad og syede den sammen så rystede han bare på hovedet og gik igen... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du nok ret i men derfor ærgre det mig stadig at klippe forkert i min vold dyre voksi pose og manden han gik bare for det var så synd at klippe i voksien til 2000 kr og da så kom tilbage og så at jeg havde klippet forkert og så sad og syede den sammen så rystede han bare på hovedet og gik igen...

Det forstår jeg godt. Jeg ville også være mega ærgerlig. Men det er jo sådan noget der sker nogle gange. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER