Guest Denise18

Æl beregning

9 indlæg i dette emne

hejsa jeg er ny her inde og håber i kan give mig svar på mit spørgsmål.

jeg har fået så mange forskeldige forklaringer på hvordan man beregner hvornår man har Æl og jeg ved ikke hvilken forklaring der er rigtig så håber i kan hjælpe mig ? [/i]

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

prøv at kigge på denne side

her taster du dine oplysninger ind om menstruation og cykluslængde

Hvis du har en normal cyklus på 28 dage ligger din ÆL omkring 12.-14. dagene efter din cyklus (menstruation) startede... Er din cyklus kortere (fx 26 dage) falder ÆL omkring 10.-12. dagen efter cyklusstart... Og ÆL falder senere hvis din cyklus er længere end 28 dage... Som tommefingerregel er din ÆL 14 dage før du får mens....

Håber at du kan bruge mit svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak den side vil jeg lige kigge på :) jeg har læst om hvad du har været igennem og vil bare lige sige at jeg synes du er stærk og du klare det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak den side vil jeg lige kigge på :) jeg har læst om hvad du har været igennem og vil bare lige sige at jeg synes du er stærk og du klare det godt :)

Tak :kram2 det har været hårdt at komme igennem, men tiden læger alle (i hvert fald de fleste) sår, og jeg føler selv at jeg er blevet en stærkere person ved at have gennemlevet det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det tror jeg bestemt at man bliver. det må virkelig være hårdt. jeg kan se du også bor i randers :)jeg er lige flyttet her til i januar og kender ingen mennesker det kan godt være lidt skræmmende i en stor by hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det tror jeg bestemt at man bliver. det må virkelig være hårdt. jeg kan se du også bor i randers :)jeg er lige flyttet her til i januar og kender ingen mennesker det kan godt være lidt skræmmende i en stor by hehe :)

Ja det kender jeg godt... har boet i Randers i 5 år snart - inden da boede jeg i en by med 500 indbyggere oppe ved Hadsund, så det var noget af et "kluturchok" at flytte til storbyen... Men jeg elsker at bo i Randers, selvom manden og jeg flytter uden for byen når vi får vores egne børn, da vi begge har en romantisk forestilling om at vores børn skal vokse op i et miljø lignende det vi selv kommer fra :) Hvilket område bor du så I? (NV, NØ, SV, SØ eller C?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg kommer selv fra læsø og så kommer man til randers det er noget af en forandring hehe jeg bor i centrum på bredstrupsgade hvis du ved hvor det er ? :)hvor bor du ?? :) det må også være dejligt og bo ude fra byen når man har et lille barn :) en rigtig kernefamilie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg kommer selv fra læsø og så kommer man til randers det er noget af en forandring hehe jeg bor i centrum på bredstrupsgade hvis du ved hvor det er ? :)hvor bor du ?? :) det må også være dejligt og bo ude fra byen når man har et lille barn :) en rigtig kernefamilie :)

Det er nede omkring gågade-systemet ik? Jeg bor også i C - på Schaldemosevej (en sidevej til Gl. Hadsundvej - oppe bagved Scandic Hotel - tæt på sygehuset) Det må godt nok være noget af et spring at flytte fra Læsø til Randers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja nu kender jeg ikke randers så godt men jeg ved da hvor sygehuset ligger :) ja og har boet på læsø hele livet så er slet ikke vand til storbyen men efter jeg er kommet til randers og bo så vil jeg ikke her fra så det er jo opsitivt nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER