Puttefutte

Ægløsnings-kramper 1 uge for tidligt :/

5 indlæg i dette emne

jeg er en af dem der kan mærke ægløsningen lige så tydeligt! det stemmer altid 100% overens med min cyklus-calculator - det er ret interessant faktisk :P

det føles lidt som begyndende mens-smerter, men self kun i den ene side hvor ægget kommer fra æggestokken.

Men nu har jeg samme slags smerter/kramper en uge før ægløsning :/

gad vide hvad der så er???

overvejer en ægløsnings test, bare for en sikkerheds skyld..

Men er der nogen der ved hvad det ellers kan være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er en af dem der kan mærke ægløsningen lige så tydeligt! det stemmer altid 100% overens med min cyklus-calculator - det er ret interessant faktisk :P

det føles lidt som begyndende mens-smerter, men self kun i den ene side hvor ægget kommer fra æggestokken.

Men nu har jeg samme slags smerter/kramper en uge før ægløsning :/

gad vide hvad der så er???

overvejer en ægløsnings test, bare for en sikkerheds skyld..

Men er der nogen der ved hvad det ellers kan være?

Jeg ville skynde mig at tage en ÆL-test og en G-test.. og hvis begge er negative så ville jeg ringe til lægen og snakke med dem om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker æl vel bare kommer lidt tidligere. Det sker altså en gang imellem at det lige roder lidt rundt i systemet.

Tænker du ikke kan bruge en æl test nu, da den jo er positiv 48 timer inden æl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I året op til vi begyndte at forsøge på at blive gravide, testede jeg for æl hver måned, så jeg ku lære min krop at kende. Der fandt jeg ud af, at mine æl smerter kom 5 dage før min æl faktisk kom, så ud fra min egen krop lyder det helt normalt det du beskriver.... Jeg havde kraftige mens smerter 5-7 dage før jeg fik en positiv æl test...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for svar alle sammen :)

jeg tog en æl-test som var utvetydigt negativ :P

min basis-temperatur er også den samme som uden for æl, så det var nok bare et forvarsel som der også bliver nævnt ovenfor :)

men jeg vil være ekstra flittig med æl-testene når jeg kommer ind i mit fertile "vindue" her fra den 29., så vi ikke rammer ved siden af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER