03wami

thailand med barn på 1,5 år...

8 indlæg i dette emne

vi havde egentligt bestemt os for at tage til Thailand her til april men nu bliver jeg alligevel itvivl... for tænker lidt om 14 dage er for lang tid og vi kommer til at kede os lidt... bade min mand og jeg kan jo godt lide at komme ud og opleve en del når vi er afsted men sidder lidt og tænker at det jo nok bliver lidt begrænset hvad vi kommer afsted til og hvad vi kan lave..  

er der nogle af jer der har prøvet at være afsted med en på lignende alder og hvad fik I tiden til at gå med - udover at bade ved strand og pool :)

 

vi overvejer lidt enten kata beach eller khao lak hvis nogle af jer har været I de områder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var khao lak med C da hun var 22 måneder- skriver lige senere om det når jeg har tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var khao lak med C da hun var 22 måneder- skriver lige senere om det når jeg har tid

 tusind tak - det ville være så dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi fløj med startours og boede så i khao lak. Havde aldrig prøvet charter før men det var ikke som jeg havde forventet det.. Altså havde frygtet alt var på dansk og flæskesteg på menuen wtc men sådan var det slet slet ikke!

På vores hotel var ingen andre dansker faktisk!

Vi har begge rejst ekstrem meget og set mange mange lande og steder så vi havde ikke behov for t se alle mulige øer dernede men var mest på hotellet og så i byen til middag. En dag var vi på elefant udflugt.. Vi kedede os slet slet ikke men nød dagene ved poolen! Det var vildt afslappende!

Vi var i usa på roadtrip da hun var 7 måneder og det var også fint men synes Thailand turen var så mega mega god!! Ville elske at gøre det en gang om året!

Sig til hvis du vil vide noget specifikt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi fløj med startours og boede så i khao lak. Havde aldrig prøvet charter før men det var ikke som jeg havde forventet det.. Altså havde frygtet alt var på dansk og flæskesteg på menuen wtc men sådan var det slet slet ikke!

På vores hotel var ingen andre dansker faktisk!

Vi har begge rejst ekstrem meget og set mange mange lande og steder så vi havde ikke behov for t se alle mulige øer dernede men var mest på hotellet og så i byen til middag. En dag var vi på elefant udflugt.. Vi kedede os slet slet ikke men nød dagene ved poolen! Det var vildt afslappende!

Vi var i usa på roadtrip da hun var 7 måneder og det var også fint men synes Thailand turen var så mega mega god!! Ville elske at gøre det en gang om året!

Sig til hvis du vil vide noget specifikt :)

Er nok også lidt charter konceptet der "skræmmer" mig lidt, så dejligt at høre i havde en god oplevelse :) fik i C vaccineret mod hepatitis A som der anbefales eller hvad gjorde i jer af tanker der ?? og var i tilfredse med Khan lak området eller følte i at i manglede noget med hensyn til udvalget af restauranter og butikker...

Og igen tak for at du gider bruge tid på at svare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nok også lidt charter konceptet der "skræmmer" mig lidt, så dejligt at høre i havde en god oplevelse :) fik i C vaccineret mod hepatitis A som der anbefales eller hvad gjorde i jer af tanker der ?? og var i tilfredse med Khan lak området eller følte i at i manglede noget med hensyn til udvalget af restauranter og butikker...

Og igen tak for at du gider bruge tid på at svare :)

Ja hun blev vaccineret mod hepatitis A og B- den der Twinrex- den holder i 25 år og er i mine øjne en vigtig vaccine når man rejser hvilket vi har gjort og vil gøre:)

Jamen der er et stort supermarkedet med bleer, svømmebleer, lindt chokolade og alle mulige andre vestlige madvarer så der handlede vi ind en gang i mellem, fordi vi måtte godt fylde vores mini bar op med egne varer.

Feks kan man også købe instant oat meal dernede som man jo så

Med varmt vand kan lave til havregrød til morgenmad hvis han endnu ikke spiser så varieret?! Der er også mindre supermarkeder som også havde et fint sortiment.

Shopping er der ikke meget af, nogle få steder med de der strand smykker etc men det er ikke super udviklet synes jeg.. Altså ikke som jeg forstiller mig Phuket ?!

Restauranter er der mange- både thai- lidt pænere og street food agtige og nogle med pizza pasta etc :)

Det er vare sådan en lang befærdet vej - så ikke noget fancy centrum med alle mulige ting.. Men savnede intet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun blev vaccineret mod hepatitis A og B- den der Twinrex- den holder i 25 år og er i mine øjne en vigtig vaccine når man rejser hvilket vi har gjort og vil gøre:)

Jamen der er et stort supermarkedet med bleer, svømmebleer, lindt chokolade og alle mulige andre vestlige madvarer så der handlede vi ind en gang i mellem, fordi vi måtte godt fylde vores mini bar op med egne varer.

Feks kan man også købe instant oat meal dernede som man jo så

Med varmt vand kan lave til havregrød til morgenmad hvis han endnu ikke spiser så varieret?! Der er også mindre supermarkeder som også havde et fint sortiment.

Shopping er der ikke meget af, nogle få steder med de der strand smykker etc men det er ikke super udviklet synes jeg.. Altså ikke som jeg forstiller mig Phuket ?!

Restauranter er der mange- både thai- lidt pænere og street food agtige og nogle med pizza pasta etc :)

Det er vare sådan en lang befærdet vej - så ikke noget fancy centrum med alle mulige ting.. Men savnede intet :)

det lyder rigtig fint - tusind tak for det :) kunne godt være vi endte med Khao lak så, det lyder ihvertfald dejligt :) hvad hotel boede I på :) ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først på khao lak resort by moracea og så the sands - meget forskellige resorts.

Synes det er vigtigt hvilken værelsestype/bungalow man har, vi havde på the sands, en med terrasse lige ud til haven og det var så!!! Fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER