dhg

Luksusfælden

19 indlæg i dette emne

Sidder i og ser luksusfælden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det stå rigtig skidt til i den familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har da helt sikkert et problem!! Jeg forstår dog ikke, at kvinden ikke har presset mere på for at få indblik i økonomien, når de også har 3 små børn at tage vare på. Det går jo ikke kun ud over de to, hvis det hele går ad h... til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare synd og sørgeligt at han ikke kan forstå at han ødelægger deres økonomi :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare synd og sørgeligt at han ikke kan forstå at han ødelægger deres økonomi :-(

Mon ikke han inderst inde godt kan forstå det - han nægter bare at se det i øjnene. Han sagde jo selv, at han tager skyklapper på ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror da at han har brug for hjælp .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har helt sikkert brug for hjælp. Han er jo sød og rar, men har tilsyneladende et stort problem, som han ikke selv kan komme ud af.

Det er da godt, at de er blevet meldt til Luksusfælden, så de kan få hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke han inderst inde godt kan forstå det - han nægter bare at se det i øjnene. Han sagde jo selv, at han tager skyklapper på ...

Det tror jeg du har helt ret i. Det er nok et spørgsmål om at VILLE se det.

Når man er kommet så langt ud tænker man sikkert heller ikke over om et "lille" hurtig nemt lån betyder noget oven i alle de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da i det mindste som om konen er indstillet på at styre det med hård hånd fremover, og han er helt indstillet på terapi, så de kan få styr på tingene igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke forstå at man ikke kan snakke sammen om sådan nogle ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh, hvor er de søde :)

Godt at de lærer at tale ordentligt sammen. Kan slet ikke forstå, hvordan man kan undgå det ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nok, at man kan have lyst til at "røve" fra sig selv :blink Stakkels mand- og meget tålmodig kone :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke forstå at man ikke kan snakke sammen om sådan nogle ting.

I det her tilfælde er det jo fordi han er syg at de ikke har kunne tale om det. Han er misbruger som f.eks. en alkoholiker og de er gode til at skjule problemerne.

Det så jo heldigvis ud til at det endte godt og han er fuldt indstillet på terapi og overlade tingene til hende. Jeg håber at han holder ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I det her tilfælde er det jo fordi han er syg at de ikke har kunne tale om det. Han er misbruger som f.eks. en alkoholiker og de er gode til at skjule problemerne.

Det så jo heldigvis ud til at det endte godt og han er fuldt indstillet på terapi og overlade tingene til hende. Jeg håber at han holder ved :)

Jeg blev for en gangs skyld heller ikke forarget denne gang. Det var jo tydeligt at manden var syg- tænk hvor syret det må være, at have en trang til at "stjæle" de penge de havde i opsparingen. At man bliver NØDT til at få frataget enhver form for selvstændig økonomi. Det må dælme være hårdt- og svært- både for ham, men bestem også for hende, der skal være den "sure" og stærke og sige NEJ ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev for en gangs skyld heller ikke forarget denne gang. Det var jo tydeligt at manden var syg- tænk hvor syret det må være, at have en trang til at "stjæle" de penge de havde i opsparingen. At man bliver NØDT til at få frataget enhver form for selvstændig økonomi. Det må dælme være hårdt- og svært- både for ham, men bestem også for hende, der skal være den "sure" og stærke og sige NEJ ;)

Det tænkte jeg også. Men igen tager jeg hatten af for at han indrømmer det og dermed kan bearbejde det. Jeg er rigtig glad for jeg ikke er i hendes sko, for det var være så svært. Det er jo at fratage manden sine rettigheder og behandle ham som en umyndig. Det her er et af de afsnit hvor jeg virkelig håber der kommer en opdatering på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første indskydelse af ham var manio-dep.

Ved ikke om man kan "helbrede" denne sygdom, men håber

han får styr på sit liv igen.

Hvis det er den sygdom, så kan man ikke bare lige helbrede sig selv

og få styr på tingene. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også. Men igen tager jeg hatten af for at han indrømmer det og dermed kan bearbejde det. Jeg er rigtig glad for jeg ikke er i hendes sko, for det var være så svært. Det er jo at fratage manden sine rettigheder og behandle ham som en umyndig. Det her er et af de afsnit hvor jeg virkelig håber der kommer en opdatering på et tidspunkt.

Nej, det må være svært for hende. For man kunne ligefrem mærke gennem skærmen, at manden nærmest havde abstinener efter pengene :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det er altså et program jeg savner... Vi har ikke TV3, så kan ikke se det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser I det i dag?

OMG!!! :blink :blink

Her kan jeg altså godt blive lidt forarget- en diversepost på over 14.000 kr, når man ingen penge har, og så siger kvinden, at hun bare ikke ved hvor de kan spare :blink

Og hvad sker der for de relativt nyere biler? "vores liv kan ikke hænge sammen uden 2 biler" øh, nej men det kan jeres økonomi så heller ikke ;) Ej, jeg synes virkelig ikke de tænker ret langt det par de har fat i i aften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER