Guest

Klar til baby

84 indlæg i dette emne

Årh, det ser fint ud! Lækker mommy-to-be :glad

Jeg plejer selv at klippe mit hår og bliver altså bare virkelig meget nærig, når det kun drejer sig om spidser. Hmm, måske det var en oplagt forkælelsesting til efter fødslen. Den må jeg lige huske

Samme her... Fik det klippet lidt op i etager, men øj hvor kan man også bare bruge 400 kr på mange andre ting ;) men ok, man får nulret hovedbund og føler sig overskudsagtig og pæn, og det er alligevel det værd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønt med frisør! Jeg har overvejet det, men har besluttet at lade være, for jeg vil også gerne have frisket mine striber op, og det har jeg fravalgt under graviditet. :)

Nu venter jeg kun på at min kæreste overgiver sig og tager med i IKEA, så vi kan få købt de sidste småting. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og sikke et fint værelse og pusleplads, lollerberg. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dynerne hjem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det helt urealistisk at tænke, at jeg ikke behøver vaskefad med vand på puslebordet, når vi har badeværelse lige ved siden af babyværelset? Jeg tænker, at jeg godt kan hente vand hver gang, men det gider man måske ikke, når det kommer til stykket? Hvad gør I? Hvis ikke I har pusleplads på selve badeværelset. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det helt urealistisk at tænke, at jeg ikke behøver vaskefad med vand på puslebordet, når vi har badeværelse lige ved siden af babyværelset? Jeg tænker, at jeg godt kan hente vand hver gang, men det gider man måske ikke, når det kommer til stykket? Hvad gør I? Hvis ikke I har pusleplads på selve badeværelset. :)

Vi har stort Puslebord på værelset... Jeg har købt et hoved/hale fad og tænker at bruge det med vand når baby har lavet stort. Og ved tis bleer bruger vi vådservietter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det helt urealistisk at tænke, at jeg ikke behøver vaskefad med vand på puslebordet, når vi har badeværelse lige ved siden af babyværelset? Jeg tænker, at jeg godt kan hente vand hver gang, men det gider man måske ikke, når det kommer til stykket? Hvad gør I? Hvis ikke I har pusleplads på selve badeværelset. :)

Jeg tænker at vi bruger vådservietter og vaskeklude. Hvis baby har lavet en op-i-nakken-bæ tænker jeg man nok tyer til et bad alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har pusleplads på badeværelset, men bruger kun vådservietter. Vi lagde ud med hovedhalefad osv, men vandet tager en evighed om at blive varmt, så det var uholdbart i længden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne undgå for mange vådservietter, så vil som udgangspunkt bruge vand. Jeg mente mere, om man behøver at have vandet fast på puslebordet (fx bruge en termokande til det varme) eller om man gider fylde fadet op hver gang. :)

Men jeg kan læse at de fleste af jer bruger vådservietter uanset. Jeg troede egentlig bare de gav røde numser, også selvom det er uden parfume etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne undgå for mange vådservietter, så vil som udgangspunkt bruge vand. Jeg mente mere, om man behøver at have vandet fast på puslebordet (fx bruge en termokande til det varme) eller om man gider fylde fadet op hver gang. :)

Men jeg kan læse at de fleste af jer bruger vådservietter uanset. Jeg troede egentlig bare de gav røde numser, også selvom det er uden parfume etc.

Hmmm, jeg tænker at hvis baby har tendens til følsom hud vil de blive røde uanset hvad man vælger at gøre, og så skl man npl bruge enten vat eller bløde vaskeklude, for engangsklude er i hvert fald ikke bløde. Men altså, jeg har set en del fade til 10-15 kr på Reshopper, så er det da ikke en kæmpe udskrivning hvis man nu ikke skulle få brug for det alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dynerne med posten i dag, og jeg var nødsaget til at tage mig sammen og få syet bånd i betrækkene :D det blå betræk er blåt med hvide prikker på den anden side.

P.S. jeg forstår godt hvis I synes jeg er crazy dog lady! :LOL

Snapchat--5387882822069583725_zpsl6nd7qi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi lidt videre på værelset/balsalen :)

20160123_104525_zpsdohvh3qs.jpg

20160123_104532_zpsg19vjauf.jpg

Vi har snakket om at finde en wallsticker af en art og klistre op på væggen mellem seng og puslebord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser godt ud, crazy dog lady :D

 

Nøj, det værelse er stort, hva? Mega luksus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er mega effektive herhjemme, og har fået nået vildt meget denne weekend. Der er virkelig meget der kan streges fra listen imorgen, når jeg får den opdateret :glad Det føles skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne undgå for mange vådservietter, så vil som udgangspunkt bruge vand. Jeg mente mere, om man behøver at have vandet fast på puslebordet (fx bruge en termokande til det varme) eller om man gider fylde fadet op hver gang. :)

Men jeg kan læse at de fleste af jer bruger vådservietter uanset. Jeg troede egentlig bare de gav røde numser, også selvom det er uden parfume etc.

Vi har aldrig haft problemer med rød numse - altså bortset fra når der var en virkelig grund til det som en uopdaget prutble, tænder og så videre.

 

Jeg tror mit bedste råd er at prøve dig frem. Som skrevet tidligere startede vi jo også med vand, vaskeklude og fylde fadet op hver gang, og det virkede bare overhovedet ikke for os, selvom vi oprigtig troede, det var måden at gøre det på. Altså det er bare noget andet, når man står der med baby. 

 

Så gør det du finder mest naturligt, og så kan det være det ændrer sig, når du så først har din dejlige baby hos dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser godt ud, crazy dog lady :D

Nøj, det værelse er stort, hva? Mega luksus :)

Ja, det er herre stort! Luksusproblem når man ikke ved hvad man skal fylde ind :LOL

Glæder mig til at se billeder af det I har fået lavet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er herre stort! Luksusproblem når man ikke ved hvad man skal fylde ind :lol

Glæder mig til at se billeder af det I har fået lavet :)

Bare rolig, det skal hurtigt komme, når han begynder at interessere sig for kæmpe Bruder biler :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig, det skal hurtigt komme, når han begynder at interessere sig for kæmpe Bruder biler :D

Altså manden er allerede ved at udtænke hvordan han kan bygge en juniorseng, der forestiller en Ford traktor med vogn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må nok prøve mig frem. :)

Det er også lidt af hensyn til miljøet at jeg vil undgå vådservietter, men skumklude er sikkert lige så dårlige. :D

Vi har også været vildt effektive i dag og fået ryddet det sidste op på babyværelset. :kuller

Så nu skal min kære mand bare lige tage sig sammen og bore en hylde op, for det nægter jeg. :D

Lige nu har vi også det luksusproblem, at tingene står og råber lidt til hinanden derinde. :D men jeg tænker, at det nok skal komme efterhånden som han vokser!

På tirsdag skal jeg vaske tøj, sengetøj og stofbleer så det kan komme på plads derinde, og pynte lidt med lyskæder og billeder. :wub

Det er et flot værelse, lpd, med hund og det hele. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså manden er allerede ved at udtænke hvordan han kan bygge en juniorseng, der forestiller en Ford traktor med vogn :D

Okay, hvis han finder ud af det, vil vi gerne afgive bestilling :D Aksel ville synes det var det vildeste. Traktor var faktisk hans første ord :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må nok prøve mig frem. :)

Det er også lidt af hensyn til miljøet at jeg vil undgå vådservietter, men skumklude er sikkert lige så dårlige. :D

Vi har også været vildt effektive i dag og fået ryddet det sidste op på babyværelset. :kuller

Så nu skal min kære mand bare lige tage sig sammen og bore en hylde op, for det nægter jeg. :D

Lige nu har vi også det luksusproblem, at tingene står og råber lidt til hinanden derinde. :D men jeg tænker, at det nok skal komme efterhånden som han vokser!

På tirsdag skal jeg vaske tøj, sengetøj og stofbleer så det kan komme på plads derinde, og pynte lidt med lyskæder og billeder. :wub

Det er et flot værelse, lpd, med hund og det hele. :D

Hmm, tja miljø.... Jeg går normalvis meget op i det, men lige i det her tilfælde vandt bekvemmellgheden altså :D

Fyldte værelser skal nok komme med tiden. Det kan jeg vist godt garantere :lol

Og øøøhmmm, mangler der ikke lidt billeder? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, hvis han finder ud af det, vil vi gerne afgive bestilling :D Aksel ville synes det var det vildeste. Traktor var faktisk hans første ord :D

Selve sengen skal være i førerhuset, og så skal vognen fungere som bord. Han har udtænkt det hele. Her i huset kører vi kun Ford traktor, så gud hjælpe den der foreslår en John Deere :D han har bestilt matchende striktrøjer til sig selv og junior med blå Ford traktor og grise på :LOL

Fik jeg sagt vi også er bonderøve, udover crazy dog people?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selve sengen skal være i førerhuset, og så skal vognen fungere som bord. Han har udtænkt det hele. Her i huset kører vi kun Ford traktor, så gud hjælpe den der foreslår en John Deere :D han har bestilt matchende striktrøjer til sig selv og junior med blå Ford traktor og grise på :LOL

Fik jeg sagt vi også er bonderøve, udover crazy dog people?

Ha ha ha ha :lol Jeg kan sgu bedre og bedre lide jer :D Den dreng får det som blommen i et æg.

Hvis I keder jer, så kunne I overveje at åbne en feriekoloni. Mine drenge skal nok komme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha ha :lol Jeg kan sgu bedre og bedre lide jer :D Den dreng får det som blommen i et æg.

Hvis I keder jer, så kunne I overveje at åbne en feriekoloni. Mine drenge skal nok komme :D

I er velkomne, her kan man altid klappe en gris, en hest, en ko, en høne og et får :D

Han kommer i hvert fald ikke til at mangle dyr eller frisk luft ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er velkomne, her kan man altid klappe en gris, en hest, en ko, en høne og et får :D

Han kommer i hvert fald ikke til at mangle dyr eller frisk luft ;)

Nå, men så blev det da vist lige aftalt at vi holder et mødregruppe træf hos jer, når babyerne kan holde tll at køre langt. Bordet fanger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER