Guest

Tegn på snarlig fødsel??

14 indlæg i dette emne

Er der nogen der har oplevet IKKE at have de gengse tegn på snarlig fødsel, og så bare gå i fødsel pludselig alligevel?

Jeg spørger fordi jeg er 40+1 idag, og jeg er utålmodig... Og lidt bekymret fordi jeg hverken har set noget til en slimprop eller tegnblødning eller noget.

Så kom gerne med erfaringer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep! Mit vand gik ud af det blå - ca tre timer efter slimproppen. 12 timer senere var jeg 8 cm åben, men endte i aks pga uk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit vand gik også ud af det blå, da jeg var 40+3. Tror måske min slimprop var gået dagen før, men er langt fra sikker, det kan bare have været udflåd i rigelige mængder :P

Mine veer gik dog ikke i gang af sig selv :( så jeg blev sat i gang med vedrop dagen efter, og Emil er født, da jeg var 40+5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der heller ikke nogle tegn på noget. Eller jo lidt murren men ingen tegnblødning eller slimprop her.

 

Håber godt nok også snart der sker noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså med Ida havde jeg ingen tegn, og var i scanning torsdag formiddag, jeg får vestorm omkring klokken 20 og idag er født 23.47. Hun er født 40+3

Med Eigil havde jeg en smule plukveer om tirsdagen, fik igen vestorm om natten ved 04 tiden og han er født 08.30. Han er født 41+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, begge gange.

Første gang var tasken pakket til igangsættessamtale osv. Da vandet pludselig gik om natten.

2. Gang sivede fostervandet og jeg fandt først ud af, at jeg var gået i fødsel til tjek på sygehuset fordi jeg også blødte kraftigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kan jeg jo være helt rolig... Men uhhh hvor vil jeg gerne bare snart at ser sker noget...:)

Tak for jeres erfaringer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Aedan havde jeg ikke nogen tegn som sådan, før jeg gik i fødsel. Jeg havde en fornemmelse af, at det skulle være snart, og så havde jeg en del murren i timerne inden veerne startede, men så hverken slimprop eller tegnblødning før 20 minutter før han var ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ingen tegn før den første ve kom, ikke så meget som en plukve eller lidt slim.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke haft tegn på noget som helst, før jeg begyndte at bløde 39+3 om aftenen - og 7,5 timer senere var søn nr. 2 født.

Ved søn nr. 1 gik slimproppen 38+2 om morgenen, og han er født om aftenen. Heller ikke her har jeg haft tegn på en snarlig fødsel før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var der heller ingen tegn. Og jeg så aldrig slimproppen. Jeg søgte nok heller ikke efter den. Jeg fødte 36+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der da håb endnu:) ej jeg er bare utålmodig jeg ved jo det kan trække ud... Jeg vil bare gerne igang med babylivet nu... Og være træt pga baby i stedet for at være træt fordi kroppen værker alle steder og det holder mig vågen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der da håb endnu:) ej jeg er bare utålmodig jeg ved jo det kan trække ud... Jeg vil bare gerne igang med babylivet nu... Og være træt pga baby i stedet for at være træt fordi kroppen værker alle steder og det holder mig vågen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved Charlie var der absolut heller igen tegn, what so ever. Jeg lå bare på sofaen og dasede, flyttede lidt på mit fede gravide krop og så gik vandet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER