My love

Pau studerende - praktik - sygemelding

1 indlæg i dette emne

jeg er gravid og er 21+4 uger henne. Den sidste uge har mit bækken drillet en del og jeg har en del smerter. Torsdag var det helt tosset.

jeg er pau studerende og er i praktik. Den første praktik havde jeg merit fra og denne er så 2. Praktik. Jeg er i en vuggestue hvor jeg er rigtig glad for at være. Men der er selvfølgelig nogle løft, og selv om jeg prøver at begrænse mig er der stadig nogle ting jeg ikke kan undgå. Samtidig har jeg en times kørsel hver vej, som bestemt ikke hjælper på det.

jeg går af på barsel den 23 marts, som er 8 uger før termin, og jeg mangler derfor tre mdr praktik. Dem skal jeg tage når jeg kommer tilbage fra barsel. Mit praktik sted mener jeg sagtens kan nå mine mål inden jeg går på barsel. Hvilket er super fedt.

men jeg tænker så, hvad hvis jeg nu bliver deltids sygemeldt fra 1/2. Skal til læge der og hvis jeg fortsætter med smerter vil jeg nævne det for lægen. Men jeg vil rigtig gerne fortsætte i vuggestuen til barsel. Men er der nogen dr har prøvet at stå i samme situation og at praktikken stadig blev godkendt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER