Blupimaven

Murren i maven efter iui

10 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg har i dag været igennem min første iui. 

Og jeg har siden haft lidt murren/ menstruationslignende smerter i underlivet siden. Men dette er vel normalt ikke ? Jeg mener det er jo også nu jeg skal have/har ægløsning jo.. ! 

Puha de næste 14 dage med ventetid før GT bliver lange !! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er det helt sikkert? Har ikke prøvd inseminering, men ved ivf var det alltid MYE murring ved egg innsetting husker jeg. :)

Lykke til!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker det ikke som om jeg havde murren/smerter efter første IUI og selve IUI'en gjorde også kun ondt i et kort sekund. Men det var tilbage i august måned, så husker det ikke helt præcis. Ved anden IUI lige før jul gjorde selve IUI'en noget mere ondt og jeg var ret øm i dagene efter svarende til mens murren. Krydser fingre for jer:) vi er i gang med tredje IUI nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved mine IUIforsøg fik jeg først menssmerter ca. uge efter som så varede i en fem dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker det ikke som om jeg havde murren/smerter efter første IUI og selve IUI'en gjorde også kun ondt i et kort sekund. Men det var tilbage i august måned, så husker det ikke helt præcis. Ved anden IUI lige før jul gjorde selve IUI'en noget mere ondt og jeg var ret øm i dagene efter svarende til mens murren. Krydser fingre for jer:) vi er i gang med tredje IUI nu..

Krydser alt hvad jeg kan for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at det lykkes for her... :Kram

Tænker det nok er meget normalt med lidt murren.. Der bliver jo gjort lidt i underlivet.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt normalt - jeg havde det selv med mit iui-forsøg for 4 år siden og det endte godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg kan for jer :kram2

Tak!! :) Håber også snart i kommet i gang igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.. Den der murren er væk idag.. er bare meget træt. Men jeg har også været på arbejde i 12 timer.

Nu må jeg vente spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.. Den der murren er væk idag.. er bare meget træt. Men jeg har også været på arbejde i 12 timer.

Nu må jeg vente spændt :)

Krysser alt som krysses kan!!!

Lykke til! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER