Besvaret March 29, 2016 Den flotte frisure :D Og tak :kiss Aaah! :DJa, det varer lige lidt inden vi kommer dertil :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2016 Nååh, hvor ser Sigrid og Sofie bare skønne og dejlige ud :wub Og fedt at Sigrid også kan få tot nu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Her er mine drenge, men det er godt nok et par uger gammelt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Her er mine drenge, men det er godt nok et par uger gammelt. IMG_2295.jpg Nåhr så søde :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Sikke nogle lækre babyer :wub Clara er ikke i nærheden af at kunne få tot endnu :P hun mistede alt sit mørke hår og var totalt skaldet længe. Men nu er der kommet en masse lyst hår ud igen, og det går hurtigt :yay så jeg er lykkelig for hendes hår, selvom der stadig er ret langt til den hårpragt mange andre render rundt med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Min "skaldede" baby på snart 6 måneder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Ååååh Aja! Hun er skøn. Men hvad sker de for de der små passive pus vi vi havde inde i maven i efteråret? Phew det går stærkt alligevel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Her er mine drenge, men det er godt nok et par uger gammelt. IMG_2295.jpg :biglove Jeg synes Theodor ligner dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Min "skaldede" baby på snart 6 måneder :D rsz_20160329_160912.jpg Så sød! :kuller Og dejligt med andre halvskaldede pigebørn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 :biglove Jeg synes Theodor ligner dig? Det gør han også. Eller...han ligner min far ret meget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Årh hvor er de bare alt for cute alle jeres skønne babyer :kuller :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Sejt, hvor er hun god! :loveshower Og hvor er hun altså bare skøn og dejlig :biglove Hvor er bukserne fra? De er godt nok fine! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Sejt, hvor er hun god! :loveshower Og hvor er hun altså bare skøn og dejlig :biglove Hvor er bukserne fra? De er godt nok fine! :) Tak :Kiss Et par dage uden strømper og så var teknikken på plads ^_^ Bukserne er Noa Noa Miniature ;) De er stadig lidt for store (74) men sådan en lækker tidlig-sommerbuks :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Nåhr Sigrid bruger samme teknik - man skal lige huske, at de ikke bliver liggende, hvir man har lagt dem, alt er i fare Møf møf møf miiiiiiin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2016 Sejt, Astrid bakker stadig kun. Men det kommer hun også langt af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Her er Arthur, min store dreng. Hold op hvor tiden flyver afsted i øjeblikket. Må vi se billeder af de andre oktober-skønheder? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Her er Arthur, min store dreng. Hold op hvor tiden flyver afsted i øjeblikket. Må vi se billeder af de andre oktober-skønheder? :) IMG_2876.jpg Hvor er han fin og så dygtig til at stå :yay De bliver så store!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Her er vi rigtigt blevet klar til sommeren (og ferie i Lalandia) med nyt badetøj :) 8 måneder i morgen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Her er vi rigtigt blevet klar til sommeren (og ferie i Lalandia) med nyt badetøj :) 8 måneder i morgen :biglove rsz_1rsz_1rsz_20160606_083707.jpg ÅH, vidunderlighed :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Her er Arthur, min store dreng. Hold op hvor tiden flyver afsted i øjeblikket. Må vi se billeder af de andre oktober-skønheder? :) IMG_2876.jpg Hvor er han vild! Rejser han sig selv op af ting? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2016 Her er vi rigtigt blevet klar til sommeren (og ferie i Lalandia) med nyt badetøj :) 8 måneder i morgen :biglove rsz_1rsz_1rsz_20160606_083707.jpg Årh, hvor er hun cute! ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites