Maustique

Min mirakel-kur mod kvalme

10 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg bliver lige nødt til at dele mit lille mirakel med jer (og alle der har været plaget af kvalme og opkastninger i månedsvis ved hvad jeg mener). Håber det kan hjælpe nogen af jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt det virkede for dig, det gjorde desværre ingen forskel på mig. Jeg var helt oppe på 120 mg og stadig ingen effekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det virkede for dig, det gjorde desværre ingen forskel på mig. Jeg var helt oppe på 120 mg og stadig ingen effekt.

Måske virker det kun for nogen - men synes det er et forsøg værd.

Jeg er heller ikke i den "værste" periode endnu (9.-12. uge i mit tilfælde), så måske får jeg mere kvalme senere. Men lige nu er en pause på kvalmen bare guld værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er helt sikkert et forsøg værd. Regelmæssigt drop på svangreklinikken var desværre det eneste der hjalp mig. Jeg er 34+4 og kastede op så sent som i morges :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er helt sikkert et forsøg værd. Regelmæssigt drop på svangreklinikken var desværre det eneste der hjalp mig. Jeg er 34+4 og kastede op så sent som i morges :(

Puha - så er en graviditet også lang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk virkelig rart at læse at det virker for nogen... jeg lyder af hyperemesis - hvilket det lyder til at ipd også lider af, og der virker det desværre slet ikke... og mange gange har jeg tænkt, at det var fup og noget hospitalet bare bildte mig vikle virke....

Så det er faktisk rigtig rart at høre det faktisk virker for nogen - desværre ikke for mig, der måtte stærkere ting til - men det er faktisk rigtig rart at læse der er nogen som oplever en effekt ved det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk virkelig rart at læse at det virker for nogen... jeg lyder af hyperemesis - hvilket det lyder til at ipd også lider af, og der virker det desværre slet ikke... og mange gange har jeg tænkt, at det var fup og noget hospitalet bare bildte mig vikle virke....

Så det er faktisk rigtig rart at høre det faktisk virker for nogen - desværre ikke for mig, der måtte stærkere ting til - men det er faktisk rigtig rart at læse der er nogen som oplever en effekt ved det...

Jep jeg er også den heldige vinder af hyperemesis. Væskedrop gjorde en mega stor forskel for mig. De ville ikke medicinere mig på svanger, da jeg ikke havde super meget kvalme efter uge 17-18, jeg kastede "bare" op, men væsken hjalp helt vildt.

Jeg ved også der er mange der har god effekt af de sorte seabands.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan i øvrigt også tage køresygetabletter (marzine mener jeg de hedder), de sløver selvfølgelig en del, men er fint nok hvis det ikke er hver dag man har det mega skidt jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved, det er meget længe siden, at der er blevet skrevet her.. men prøver lykken. 

Maustique - hvad var din mirakelkur mod kvalme?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Inger_S said:

Jeg ved, det er meget længe siden, at der er blevet skrevet her.. men prøver lykken. 

Maustique - hvad var din mirakelkur mod kvalme?!

Et naturlig alternativ kan være hindbær.. 

Det har hjulpet mig :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER