MaleneB

indendørs voksi eller lignende?

7 indlæg i dette emne

Freya er 10 måneder og sover for tiden rigtig uroligt. Samtidig holder hun sig i gang når hun skal sove. Det vil sige kan slet ikke finde ro og vender og drejer sig og rejser sig op i sengen.

Jeg overvejer om hun stadig har behov for at føle sig svøbt (selvom min sp siger børn på denne alder helst skal have plads til at bevæge sig om natten, men når det virker mere som en hæmsko, så vil jeg hellere prøve noget andet).

Om dagen sover hun i barnevogn i en voksi og der er ingen problemer, så derfor jeg tænker det med at svøbe.

Så.. er der nogen der ved om der findes noget med samme princip som en voksi - bare til indendørs brug? Eller evt andre ideer til at få hende til at falde til ro om aftenen/natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Freya er 10 måneder og sover for tiden rigtig uroligt. Samtidig holder hun sig i gang når hun skal sove. Det vil sige kan slet ikke finde ro og vender og drejer sig og rejser sig op i sengen.

Jeg overvejer om hun stadig har behov for at føle sig svøbt (selvom min sp siger børn på denne alder helst skal have plads til at bevæge sig om natten, men når det virker mere som en hæmsko, så vil jeg hellere prøve noget andet).

Om dagen sover hun i barnevogn i en voksi og der er ingen problemer, så derfor jeg tænker det med at svøbe.

Så.. er der nogen der ved om der findes noget med samme princip som en voksi - bare til indendørs brug? Eller evt andre ideer til at få hende til at falde til ro om aftenen/natten?

Der findes vist sådan nogle soveposer man nærmest iklæder dem, som skulle være gode! Adam på nu 18 måneder har stadig i perioder behov for at blive svøbt. I en periode brugte vi voksien indenfor, men senere købte vi en junior-dyne som vi svøber ham i nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få nogle soveposer til børn, blandt andet i Ikea. Jeg ved ikke om de er tætte nok.

 

Har hun fået en juniordyne endnu? Den er jo lidt tungere og nemmere at blive puttet godt ind i. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en sovepose i Ikea til Aksel, og var helt vildt glade for den. Den hjalp faktisk rigtig meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar fik juniordyne i den alder, det hjalp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster havde god succes med at putte min nevø i en sovepose fra IKEA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har en uld sovepose fra Danisan, han blev helt klam og svedig i den fra IKEA.

Han sover dejlig roligt i den :) Og er samtidig lækker lun om morgenen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER