MamatilJ&M

Imprægnering af flyverdragt

8 indlæg i dette emne

Imprægnere I andre flyverdragterne løbende eller hvad gør I? Og hvad imprægnere I med? Link gerne til produktet :)

Da jeg hentede Marius idag, sad han midt i en ca 10-15 cm dyb vandhul, helt brun af muder, så nu er jeg nødt til at vaske den igen igen og den skulle jo gerne klare hele sæsonen. Den hænger stadig og drypper inde i badeværelset :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bedste råd er, at lade den tørre og så børste den ren, i stedet for at vaske den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker Filippas en gang om ugen ca. Jeg har ikke imprægneret den endnu men vil gøre det her i weekenden. Min mand har købt noget der skal sprayes på som jeg kan se navnet på når jeg har puttet. Har ellers brugt noget vask og imprægnering der kom på i vaskemaskine fra sportsforeninger. Det her er vist fra Føtex.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom så helt fra det :rolleyes

Det hedder Sterling og er kommet på i dag. Effekten kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bedste råd er, at lade den tørre og så børste den ren, i stedet for at vaske den :)

Det er nemlig helt rigtigt....

Og hvis flyverdragten er lavet ordenligt burde det ikke være nødvendigt med imprægnering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruser Mies når den er for mudret. Det er ikke altid den kan nå at tørre nok til at den kan børstes så jeg ryster den for det værste og tager den med ud på badeværelset hvor jeg lige bruser den over og hænger til tørre for natten, så er den klar til næste dag :)

Men er den våd op i benene ville jeg også vaske :) men nøjes med en kort og kold vask. Evt imprægnere, med hvad end jeg kan finde. For som Trine skriver burde det ikke være nødvendigt, jeg vil dog hellere gå med livrem og seler, den skal jo helst holde til at Signe også skal bruge den :) (og jeg vasker helt sikkert når sæsonen er ovre inden jeg pakker den ned :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annas er blevet vasket to gange denne sæson - 20min vaskeprogram. Jeg har på intet tidspunkt overvejet at imprægnere selv - det burde da virkelig ikke være nødvendigt på en flyverdragt til 1.000 kr! :o

Men måske det bare er mig der er naiv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annas er blevet vasket to gange denne sæson - 20min vaskeprogram. Jeg har på intet tidspunkt overvejet at imprægnere selv - det burde da virkelig ikke være nødvendigt på en flyverdragt til 1.000 kr! :o

Men måske det bare er mig der er naiv :rolleyes

Det samme her. Vasker på skåneprogram og har vasket to gange nu. Andet er umuligt! Der er næsten mudder fra top til tå. Har også måtte vaske vinterstøvler med uldfor på et uldprogram - de var også fyld med mudder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER