SDB

Øre-pandetermometer erfaringer

12 indlæg i dette emne

Hej de damer.

 

Er der nogle som kan anbefale et godt pande/øretermometer.

 

Mie vil virkelig ikke have taget temperaturen i numsen, og jeg vil simpelthen ikke begå overgrab på hende for at tjekke det på den måde. Så håber der er nogle af jer som kan anbefale et specifik mærke ,som I har gode erfaringer med og som er pålidelige?

 

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har et fra Braun til øret. Det viser ikke altid det samme hvis man måler to gange lige efter hinanden, men jeg tænker det også er meget sjældent man har behov for at vide om det er 38,3 eller 38,5? Har man behov for det helt præcise tror jeg ikke man kan komme udenom det i rumpen.

Vi er glade for det, og N elsker at blive målt i øret. Han vil helst måles på begge ører hver gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et fra Braun til øret. Det viser ikke altid det samme hvis man måler to gange lige efter hinanden, men jeg tænker det også er meget sjældent man har behov for at vide om det er 38,3 eller 38,5? Har man behov for det helt præcise tror jeg ikke man kan komme udenom det i rumpen.

Vi er glade for det, og N elsker at blive målt i øret. Han vil helst måles på begge ører hver gang ;)

:ditto

Vores læge anbefalede braun øretermometeret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et fra Braun til øret. Det viser ikke altid det samme hvis man måler to gange lige efter hinanden, men jeg tænker det også er meget sjældent man har behov for at vide om det er 38,3 eller 38,5? Har man behov for det helt præcise tror jeg ikke man kan komme udenom det i rumpen.

Vi er glade for det, og N elsker at blive målt i øret. Han vil helst måles på begge ører hver gang ;)

Det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et fra Braun til øret. Det viser ikke altid det samme hvis man måler to gange lige efter hinanden, men jeg tænker det også er meget sjældent man har behov for at vide om det er 38,3 eller 38,5? Har man behov for det helt præcise tror jeg ikke man kan komme udenom det i rumpen.

Vi er glade for det, og N elsker at blive målt i øret. Han vil helst måles på begge ører hver gang ;)

:ditto

Vi ville ikke undvære øretermometeret, det er dejligt nemt at bruge, og det er rart lige at kunne tjekke temperaturen uden det store påstyr.

Vi har dog stadig det til numsen, hvis vi skal bruge en præcis temperatur, fx hvis den er meget høj eller vi skal ringe til lægen.

Vi har det fra Braun, og det virker helt fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for svar - må lige kigge på det Braun termometer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der kan sige hvilken model Braun de har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det ligner også det vi har. Vores er købt i Matas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER