Lisahenø

Hyggetråd - baby drømmetydning :D

7 indlæg i dette emne

Jeg tog en positiv æl-test, og drømte om baby og fødsel den nat hvor det ca ville passe med baby ville blive undfanget - hvis man var så heldig :D

Fortæl om jeres baby-drømme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hm.. Var måske ikke lige den slags drømme du drømte om at få beskrevet. Men på et tidspunkt havde min mand tre nætter i streg, hvor han de første to drømte at han mistede både mig og barnet under fødslen, og den tredje hvor jeg kørte galt højgravid og døde. Og jeg er vel at mærke ikke engang gravid endnu. Stakkels mand..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha da, sikke nogle drømme! Er det nogle bekymringer han går med, tror du? :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke på bevidst plan ihvertfald.. Men hans mor mistede en del af sin hørelse da hun fødte hans storebror og resten da hun fødte ham. Så det kan godt være at det i det ubevidste sidder i ham at en fødsel har sin pris. Hvor det nok næppe hjalp at hans svigerinde sprak, fik 47 sting og lå en måned i sengen efter den første.

Men det er selvfølgelig ren gætværk fra min side.

Men det er da at håbe at det bare har været drømme uden nogen dybere mening.

Jeg drømte for øvrigt at min veninde mistede sit barn forleden. Og at kæresten derefter gik fra hende. Det er noget mærkeligt noget man kan få stykket sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt uhyggeligt ja :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere gange drømt at jeg til scanning og de fortæller mig at der er 2 og at jeg derefter sidder med åben mund som i tegnefilmene.

Er endnu ikke gravid og har ingen tvillinger i familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At drømme man får et barn handler oftest om, at man står overfor forandringer i sit liv☺ .. Ellers havde jeg haft mange børn nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER