lpd

Mystisk sår?! (klamt emne)

31 indlæg i dette emne

Så håber jeg det fortaget sig hurtigt :kram

Tak :kram2

Synes virkelig det er flovt, men min læge var rimelig cool og beroligede mig da lidt med at mindst hver anden dansker havde det enten i den ene eller anden ende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :kram2

Synes virkelig det er flovt, men min læge var rimelig cool og beroligede mig da lidt med at mindst hver anden dansker havde det enten i den ene eller anden ende :)

Det er ikke flovt :kram2 det er godt du er i behandling for det, så er det forhåbentlig væk inden længe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun forestille mig det bliver bedre efter fødslen. Dit immunforsvar er latterligt ringe under en graviditet, så det er med stor sandsynlighed derfor det vender tilbage :kram2

Jeg føler med dig! Men vi ér altså mange i den båd - omend man helst havde taget en anden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun forestille mig det bliver bedre efter fødslen. Dit immunforsvar er latterligt ringe under en graviditet, så det er med stor sandsynlighed derfor det vender tilbage :kram2

Jeg føler med dig! Men vi ér altså mange i den båd - omend man helst havde taget en anden ;)

Jeg tænker også ens slimhinder er mere udsatte under graviditet?

Jeg glæder mig i hvert fald bare til det er ovre, håber ikke jeg går i fødsel før det er væk igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også ens slimhinder er mere udsatte under graviditet?

Jeg glæder mig i hvert fald bare til det er ovre, håber ikke jeg går i fødsel før det er væk igen :)

Jeg har også langt flere udbrud, når jeg er gravid - mine kommer jo bare i den anden ende ;)

Det ER mega træls - men som lægen siger er det jo altså viiirkelig normalt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt at du kom afsted til lægen. Håber de får det under kontrol, så du kan føde normalt.

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER