Guest

Majs blir mindre

13 indlæg i dette emne

ja altså lige nu sker det stadig nærmest helt af sig selv :p

Før graviditetsvægt var 65 kg

Før fødselsvægt var 79,9

I dag rundede jeg -10 kg og ramte 69,5

Så 5 kg mere så er jeg dernede hvor jeg startede, og 6-7 kg er målet for jeg kan holde min vægt på 63-64 kg uden de store kampe. Det placerer mit BMI på grænsen mellem normalvægtig og overvægtig men der er jeg tilfreds med min krop og så kan BMIen hoppe på tungen til Kina ;)

Jeg har ingen "Master plan" da jeg først de sidste par dage har besluttet at gøre en aktiv indsats.

Men jeg er begyndt på squats, bare en 10-30 dagligt til at starte kroppen op igen med. Jeg går en del småture som jeg nok udvider på et tidspunkt til at være deciderede motions ruter.

Så afventer jeg efterfødsels hold start.

Kosten :rolleyes aldrig har jeg haft SÅ dårlige vaner - så bare det at skære ned på sukker til dagligt gør en forskel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper! :glad

Måske jeg skulle hoppe med på nogle af dine gåture?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper! :glad

Måske jeg skulle hoppe med på nogle af dine gåture?

Ej gider du? Jeg vil faktisk gerne sådan fast en hverdags aften i ugen så jeg kan komme hjemmefra og væk fra følelsen af at være fanget (tænker 5 km til at starte med, min krop er VIRKELIG sølle efter 9 mdr hvor jeg har været mere vandret end lodret, så du må bære over med tempoet i starten ;) ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej gider du? Jeg vil faktisk gerne sådan fast en hverdags aften i ugen så jeg kan komme hjemmefra og væk fra følelsen af at være fanget (tænker 5 km til at starte med, min krop er VIRKELIG sølle efter 9 mdr hvor jeg har været mere vandret end lodret, så du må bære over med tempoet i starten ;) ).

Aften er jeg nok ikke liiige med på endnu, da Liff er ret så utilregnelig... Men formiddagen og først på eftermiddagen er jeg klar på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak allesammen!

Jeg har ikke fået lavet squats i dag men dagen har været lidt hektisk med scanning af Signes hofter og juleklippedag i børnehaven.

Men en en lille rask trav henover 3 parkeringspladser ved sygehuset med 5+ kg baby i autostol over armen og en løbetur henover en plæne med Mie i hånden tæller vel også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan går det?

Her går det laaaaangsomt, og jeg får intet fysisk lavet ud over vuggebabypåarmenvandringoverstuegulvet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov havde ikke set du havde skrevet. Men svaret er :blush

Vægten er over 70 igen <_< men nu skal vi lige igennem julen og så er vi klar fra 5 januar når 50% af familien er sendt ud i den virkelige verden igen. Lige nu gider jeg ikke tænke for meget. Kagedåserne bugner med kalorier der bare tigger om at blive smovset, jeg kan jo ikke skuffe dem de stakler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER