Tornfalk

Smerter i lysken/hofterne

4 indlæg i dette emne

Hej,

Indimellem har jeg en del smerter i lysken/hofterne - specielt i højre side.

Hvis jeg er aktiv (vi er i gang med en mindre ombygning herhjemme) eller jeg går en lang tur med hundene, så mærkes det nærmest, som en overbelastning (hvilket det ikke normalt gær), og smerterne bliver stærkere. Det er også som om, jeg bliver mere stiv i leddene/begrænset bevægelighed.

Jeg er normalt ikke pivet, er vant til stærke smerter pga diverse håndboldskader.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad årsagen er.

Er det blot de gamle håndboldskader, som kommer frem fordi leddene bliver lidt mere løse. Eller bær jeg være bekymret, og søge læge?

Jeg er i dag 23+0.

Nogen der har prøvet noget lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som ligamentsmerter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligamentsmerter er det ikke. Dem har jeg også, men de sidder højere oppe, og føles helt anderledes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, altså de kan jo sidde forskellige steder (groft sagt alle steder hvor dine led jo giver sig) og for et par uger siden døjede jeg meget med ligamentsmerter præcis som du beskriver dem. Jeg spurgte endda min læge, for jeg synes det var voldsomt at det gjorde SÅ ondt. Det var fx også når jeg gik lange ture med hundene, jeg fandt ud af at jeg kunne tage lidt hårdt ved og trykke/massere området lidt, og det hjalp meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER