FruRatzeburgHansen

Ny her, nogen der har det på samme måde?

6 indlæg i dette emne

Hej:)

Jeg er ny herinde. Lidt info: er gift med min ungdomskæreste eller hvad man kalder den første kæreste man nogensinde har haft :P vi har været sammen i 11 år og har prøvet at blive gravide de sidste 6 år ca. ikke lykkedes endnu skal højst sandsynlig have hjælp til det. Vi prøver dog en alternativ behandling iform af kanonkuren i det næste 1/2 års tid inden vi skal videre i systemet :) Vi bor sammen i vores hus på fyn. I tænker nok hvorfor vi ikke er begyndt i behandling før? er fordi jeg er igang med uddannelse, er færdig i august 2016:) by the way er 26 somre og manden er 29:)

1. spørgsmål hvad er i for nogle mennesker bag skærmen? har I evt. prøvet det samme? været igennem det samme forløb, blevet gravid naturligt eller med hjælp?

2. spørgsmål Jeres tidligste graviditetstegn inden mens? Har selv det lidt underligt (kan dog være det hænger sammen med mens:) aner det ikke:P )

Det var vidst alt fra spørge-jørgen her hehe.

MVH

FruRatzeburgHansen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej:)

Jeg er ny herinde. Lidt info: er gift med min ungdomskæreste eller hvad man kalder den første kæreste man nogensinde har haft :P vi har været sammen i 11 år og har prøvet at blive gravide de sidste 6 år ca. ikke lykkedes endnu skal højst sandsynlig have hjælp til det. Vi prøver dog en alternativ behandling iform af kanonkuren i det næste 1/2 års tid inden vi skal videre i systemet :) Vi bor sammen i vores hus på fyn. I tænker nok hvorfor vi ikke er begyndt i behandling før? er fordi jeg er igang med uddannelse, er færdig i august 2016:) by the way er 26 somre og manden er 29:)

1. spørgsmål hvad er i for nogle mennesker bag skærmen? har I evt. prøvet det samme? været igennem det samme forløb, blevet gravid naturligt eller med hjælp?

2. spørgsmål Jeres tidligste graviditetstegn inden mens? Har selv det lidt underligt (kan dog være det hænger sammen med mens:) aner det ikke:P )

Det var vidst alt fra spørge-jørgen her hehe.

MVH

FruRatzeburgHansen

 

 

Velkommen til :balloons

 

Jeg hedder Lene, er 32 og er mor til Simon fra maj 12 og tvillingerne Tobias og Mads fra december 2014.

Jeg er gift med Jacob og vi bor i en lidt for lille lejlighed i København :p

 

Med Simon prøvede vi i 3 år (uden behandling) før det lige pludselig lykkedes.

Jeg tabte mig ca 10 kg fra 95-> 85 og vi startede med at planlægge bryllup så fokus forsvandt fra projekt baby.

 

Begge gange har mine tidlige tegne været murren i underlivet, manglende lyst til kaffe, spændte bryster, og lyst til "salt & vinegar" chips. Første gang gik jeg dog til 5+x, da det pludselig gik op for mig at jeg var gået over tid. Anden gang testede jeg positivt ved 3+4.

 

Håber at du bliver glad for at være herinde og håber at kanonkuren virker for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej LeneLN:)

Mange tusind tak for den fine velkomst:)

Lyder som en god historie, fedt at det så var twins anden gang:)

Ja focus har skam også været flyttet de seneste par år har selv tabt mig 36 kg så der er bedre plads til en baby:) så skulle det jo også være nemmere at blive gravid meen manden har lav sædkvalitet:) Og jeg håber også at kanonkuren virker er ved at være max klar til bebs men bliver nødtil at slappe lidt af så jeg ikke stresser over det og ikke tænker for meget på det :) Tror jeg bliver glad for at være herinde da det virker som et godt forum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej LeneLN:)

Mange tusind tak for den fine velkomst:)

Lyder som en god historie, fedt at det så var twins anden gang:)

Ja focus har skam også været flyttet de seneste par år har selv tabt mig 36 kg så der er bedre plads til en baby:) så skulle det jo også være nemmere at blive gravid meen manden har lav sædkvalitet:) Og jeg håber også at kanonkuren virker er ved at være max klar til bebs men bliver nødtil at slappe lidt af så jeg ikke stresser over det og ikke tænker for meget på det :) Tror jeg bliver glad for at være herinde da det virker som et godt forum :)

 

Akupunktur har hjulpet for meg. :) Jeg blev gravid med akupunktur og "babyklister" - Fructus Femina. :) 

Manden din kan få bedre sædkvalitet iløpet av 3mnd med akupunktur har jeg lest flere steder.. og siden jeg har så god effekt vil jeg anbefale det. :)

Jeg har ikke hatt noen regelmessig syklus før jeg begynte til akupunktur... jeg har pcos og vanskelig for å bli gravid.

Jeg mistet denne gang, men nå vet vi at det fungerer, helt naturlig! :) 

 

I mitt tidligere forhold prøvde vi i 6år tror jeg det var.. med hormoner og assistert befuktning.

 

Jeg har også gått mye ned i vekt, 25kg med LCHF kost. Så det også spiller en STOR rolle tror jeg. :) 

 

Håper i lykkes med "prosjekt baby"!!!  :stork

 

Vi prøver igjenn og håper!! 

 

Jeg er snart 34, han er 43... Så i har jo god tid... (ikke det at det hjelper å høre akkurat... :P  men tenkte jeg ville si det likevell) 

 

 

Knus herfra! Og velkommen!! Jeg er også ny.. (og norsk.... så håper du forstår det jeg skriver.. )  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gro(W) :

Fedt det hjalp på jer <3 knap så fedt i mistede :/ men så ved i da man kan... så håber du er ok:) ? og forstår fint hvad du skriver:)

det der babyklister tager jeg også (skal jeg iflg. "kanonkuren")

Ja vi overvejer også akupunktur ved det kan hjælpe imod det meste:)

Ja kan godt se i Jeres tilfælde at man måske skal ha måsen lidt med sig:) men er sikker på det nok skal lykkedes for jer.

og Velkommen til selv :) Held og Lykke med projekt baby <3

Knus herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gro(W) :

Fedt det hjalp på jer <3 knap så fedt i mistede :/ men så ved i da man kan... så håber du er ok:) ? og forstår fint hvad du skriver:)

det der babyklister tager jeg også (skal jeg iflg. "kanonkuren")

Ja vi overvejer også akupunktur ved det kan hjælpe imod det meste:)

Ja kan godt se i Jeres tilfælde at man måske skal ha måsen lidt med sig:) men er sikker på det nok skal lykkedes for jer.

og Velkommen til selv :) Held og Lykke med projekt baby <3

Knus herfra :)

 

Oi! Jeg har helt glemt å svare deg!! :\

Takk, jeg har det godt nå.. men hadde noen harde uker med alt for mange tanker og gråt. Men gråt er rensende på en eller annen måte, så det har egentlig gått overraskende godt syns jeg. :) 

 

Har ikke hørt om "kanonkuren", men det er jo godt at den inneholder babyklister, det VET jeg virker!!! :) 

 

Det er så absolutt deilig å vita at vi KAN, og jeg tror det er derfor jeg er så rolig. :)

Nå har jeg også fått melding fra lægen, om at HCG er helt ute av kroppen og vi måtte gjerne prøve med en gang!! :D

DET er jeg bare SÅ glad for. Det er så mange som mener man skal vente en syklus før man prøver igjenn...

Lægen mente at det er rett etter en abort man er ekstra fertil. :)

 

Krysser fingrene for at det virker for oss og jer snart!!! :D 

 

 

Gro. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER