Guest

Gift ved første blik sæson 3

12 indlæg i dette emne

Nogle som også ser det?

Og hvad tænker i om parrene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser det.

Jeg kan vildt godt lide Michael og Line, synes at de er så søde sammen. De andre par spår jeg ikke de vilde chancer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så første afsnit, men har ikke set de andre (endnu).

Jeg kender (har faktsik små-datet) den ene af deltagerne, så synes det er lidt pudsigt (men også vildt underligt!) at se det :D

I og med jeg ikke har set flere af afsnittene har jeg ikke nogen tanker om parrene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så første afsnit, men har ikke set de andre (endnu).

Jeg kender (har faktsik små-datet) den ene af deltagerne, så synes det er lidt pudsigt (men også vildt underligt!) at se det :D

I og med jeg ikke har set flere af afsnittene har jeg ikke nogen tanker om parrene ;)

Ej, hvem af dem? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det og elsker det :yay

Jeg tror på Michael og hvad hedder hun nu? Jeg tror ikke, nogen af de andre bliver sammen.

Lene og Poul spår jeg ingen chancer, fordi hun har en helt urealistisk forventning til sit forhold. Hun må da hjertens gerne elske bøger, uden at han gør det. Hun er aaaaalt for filosofisk til helt almindelig mennesker :D Jeg ville blive sindssyg af at være kærester med hende, og aldrig bare kunne have en helt almindelig samtale.

Ane og Ulrik synes jeg umiddelbart var et godt match, men det gik jo helt galt. Han var bare alt for klæbende og slibrig og hun var temmelig afvisende - sådan opfattede jeg det i hvert fald.

Og så er der jydeparret tilbage - Randi og ham der? Jeg ved sgu ikke. Det virker for overfladisk, tror jeg.

Denne her artikel er i øvrigt ret sjov:

http://politiken.dk/kultur/filmogtv/tvanmeldelser/ECE2915625/vanvidseksperimentet-gift-ved-foerste-blik-udstiller-kaerlighedens-ubehagelige-krav/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med at se det :)

Michael og Line er umiddelbart et godt match men det virker for perfekt, men måske de bare passer så godt sammen :)

Jeg tror lidt på at Randi og Niels godt kunne ende med at blive sammen røg eller ej :)

Lene og Poul spår jeg ingen chancer hun har nogle vildt urealistiske forventninger til at han skal være ligeså reflekterende som hende og det dur jo ikke... Han på den anden side virker som at han lukker hurtigt af når hun prøver at inddrage ham i sin tankegang..

Ane og Ulrik ja de er jo gået hvert til sit... Måske de havde fået en bedre start hvis de ikke havde hoppet i kanen første dag, det kom til at fylde alt for meget i hendes verden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kun set de første 3 afsnit, men nuj, hvor var Ulrik da belastende på den rejse :blink Jeg var blevet jævnt træt af ham!

Jeg tror også Line og Michael har en chance :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kun set de første 3 afsnit, men nuj, hvor var Ulrik da belastende på den rejse :blink Jeg var blevet jævnt træt af ham!

Jeg tror også Line og Michael har en chance :)

Ja, han var virkelig belastende! Men hun gik godtnok også meget op i det der med sex. Og så siger hun bagefter "vi skulle nok have været guidet, så vi ikke havde sex så hurtigt" :blink Ej, du er sguda en voksen kvinde, det må du altså selv styre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han var virkelig belastende! Men hun gik godtnok også meget op i det der med sex. Og så siger hun bagefter "vi skulle nok have været guidet, så vi ikke havde sex så hurtigt" :blink Ej, du er sguda en voksen kvinde, det må du altså selv styre!

Men alt det siger hun først i afsnit 4, ikke? Jeg havde nemlig hørt fra min lillesøster, at de knaldede allerede på bryllupsnatten, men det indrømmer de altså ikke selv i de første 3 afsnit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men alt det siger hun først i afsnit 4, ikke? Jeg havde nemlig hørt fra min lillesøster, at de knaldede allerede på bryllupsnatten, men det indrømmer de altså ikke selv i de første 3 afsnit.

Har der ikke kun været tre afsnit? :chin:

Edit: du har ret - 4 afsnit ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev lidt inspireret af tråden, så jeg fik set de afsnit jeg manglede i går.

Jeg er meget enig med jer andre:

Spår ikke Poul og Lene de store chancer - hun virker urealistisk i sine forventninger (og jeg synes også noget af det hun siger - eller måske måden hun siger det på - virker anklagende, fx det at han læser skønlitteratur når han læser) og han kunne godt være bedre til at dele hvad han tænker inden det bliver for meget.

Line og Michael virker søde sammen, og dem hepper jeg på, men jeg ved sgu ikke rigtigt... Indtil videre er skilsmisseraten jo 100% i de tidligere sæsoner, så pessimisten/skeptikeren i mig siger "nope", men det kunne da være dejligt hvis det lykkes for et par :)

Jeg har det lidt på samme måde med Randi og Niels som med Line og Michael :)

Ej, hvem af dem? :D

Poul :D

Super sød fyr! Det er ved at være mange år siden og jeg har stort set ikke set ham siden, men vi gik ofte i byen sammen og mødtes til koncerter dengang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kun set de første 3 afsnit, men nuj, hvor var Ulrik da belastende på den rejse :blink Jeg var blevet jævnt træt af ham!

Jeg tror også Line og Michael har en chance :)

Argh, jeg var godt nok også blevet træt af den negative attitude!

Men samtidig ved vi jo ikke hvor meget af det, der er klipning - en del af klipperens job er jo at højne konflikten for at skabe fremdrift ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER