Frk-j

Min vej til et slankere liv

18 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skriver her inde fordi jeg har brug for lidt hjælp , jeg er i gang med et stort vægttab , jeg involvere min kæreste alt hvad jeg kan, men for resten af omverdenen vil jeg gerne hold der lidt for mig selv endnu. Men jeg har nu brug for at kunne snakke om det når det hele er øv eller når det går super godt.

Lidt om mig, jeg er 23 år og har været sammen med min kæreste i næsten 5 år, vi bor sammen og er utrolig glade , men vi vil rigtig gerne have et barn, men jeg kan ikke blive gravid mens jeg er så overvægtig som jeg er nu( lægens ord) jeg er ret høj 178 og vejede fra start 125,5 kg dvs et BMI på 39 av av.

Men er nu gået i gang og denne gang skal den have en over nakken.

Min kost er lagt totalt om, og indtager lige nu godt og vel 1000 kcal om dagen, jeg går som min 8-10 km og træner 3-4 gange om ugen så vidt muligt. Jeg har været i gang i næsten to uger og har tabt mig 6,1 kg det er lidt uvirkeligt.

Jeg vil gerne dele det her med jer for både muligvis at motivere andre, men bestemt også mig selv så jeg ikke falder i og i så falde skal "stå til regnskab "for det.

Beklager der lange indslag, og håber der er et par der vil følge med

Start vægt :125,5 kg

Uge 1: -4,2 kg 121,3 kg

Uge 2: -6,5 kg 119,0 kg

Uge 3: -7,6 kg 117,9 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er super flot at du tager det store skridt! Men jeg synes faktisk at det er utrolig lavt din kaloriegrænse :unsure

Har du selv regnet det ud eller lægen? Umiddelbart ville jeg aldrig råde en person til at ligge under 1300 kcal på en dag hvis det skal være et holdbart resultat -så skulle der hvertfald være noget specielt :unsure

Men du er sej! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak:). Det er meget lavet lige nu, men har et væddemål med kæresten om et spa ophold hvis jeg når 100 kg inden jul :) hvor efter jeg vil hæve mit indtag til ca 1500 kcal om dagen efter jul :) så der er større chance for at jeg kan holde det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :) Det er et ret sejt (som i pisse svært) mål du har sat dig, jeg hepper på at du når det og hatten af for dig, hvis du kan gøre det midt i alt juleslikket og kagerne :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak

Jeg vil gøre alt hvad jeg kan, lige nu har jeg det som om jeg kan gøre alt :) det er så dejligt, men det er da hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er super flot, at du er kommet så godt i gang. Hold fast i din følelse af, at du kan gøre alt. Det er den følelse, der skal bære dig i mål. Jeg hepper :glad  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig er flot vægttab på så kort tid. Hvor er du sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv har virkelig et par øv dage, jeg har det skidt ingen energi. Super travlt det hele er noget øv men må holde modet oppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :) Håber du snart får noget mere energi og får det bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) selv om det har været et par øv dage har jeg goldt kuren, og trænet. Det er jeg godt nok lidt stolt over ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) selv om det har været et par øv dage har jeg goldt kuren, og trænet. Det er jeg godt nok lidt stolt over ☺️

Det synes jeg er mega sejt! Jeg har spist chokolade og lakrids i dag fordi jeg var så træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg er mega sejt! Jeg har spist chokolade og lakrids i dag fordi jeg var så træt.

Mange tak det er virkelig en kamp de sidste par dage, vægten står stille og jeg kan mærke frustrationerne æder mig op. Det må bare ikke gå i stå nu, jeg skal lykkedes med det denne gang :D

Men det er bare med at holde modet oppe så skal det når begynde at gå den rigtige vej igen :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak det er virkelig en kamp de sidste par dage, vægten står stille og jeg kan mærke frustrationerne æder mig op. Det må bare ikke gå i stå nu, jeg skal lykkedes med det denne gang :D

Men det er bare med at holde modet oppe så skal det når begynde at gå den rigtige vej igen :D

Jeg tror det er meget normalt at vægten står stille lidt. I det mindste stiger den ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nød til at dele med jer :)

I morges dag jeg vågnede der var min tanke at det er vægt halløj er det ikke værd, jeg var trist og kunne ikke komme ud af sengen, men op kom jeg og ned på vægten og selv om vægten de foregående dage havde stået stille var det med en frygt jeg gik op på den. MEN jeg hopper op og få min vægt jeg har tabt mig, ikke betydeligt men lidt, og det har redet min dag, og givet mig mod på det hele, jeg ved godt det er tidligt at gå kold og jeg ved godt at jeg ikke kan forvente det store vægt tab hver uge.

Men ihhh jeg vil det så gerne nu, for mig, min kæresten, min familie, hele mit liv. Ja som meget overvægtig giver jeg migvselv begrænsninger og det hader jeg!! Jeg vil kunne alle de ting jeg drømmer om, men for jeg tør alt det så skal jeg tabe mig nu.

Tak for at i læser med, jeg håber at måske alle de tanker jeg har måske kan hjælpe en af jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså ikke det er tidligt, at du går kold i den. De sidste mange gange jeg har prøvet at tabe mig, er jeg gået kold efter 1-2 uger, fordi der ikke rigtig har været et resultat. Jeg synes du udstråler, at du virkelig vil det her og kan det her, så bare hæng i! Du kan godt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et lille vægttab lige præcis da du havde mest brug for det. :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER