Girl Next Door

Emmaljunga edge duo combi

11 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har denne combi vogn, der kan fortælle mig hvordan jeg får kalechen af så jeg kan vaske stoffet i vognen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig haft brug for det, så derfor ikke prøvet. Men er kalechen ikke bare sat på med knapper, så den er let at få af? Hvad med at kigge i brugsanvisningen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig haft brug for det, så derfor ikke prøvet. Men er kalechen ikke bare sat på med knapper, så den er let at få af? Hvad med at kigge i brugsanvisningen? :)

Nej den er ikke bare knapper på kassen. Har købt den brugt, så har desværre ingen manual :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fandt du egentlig ud af det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, ja det gjorde jeg :) Det vsr åbenbart mere simpelt end jeg regnede med, for man skulle bare rive op i kalechen for at få den af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, ja det gjorde jeg :) Det vsr åbenbart mere simpelt end jeg regnede med, for man skulle bare rive op i kalechen for at få den af :D

Jep det fandt jeg også selv ud af her forleden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep det fandt jeg også selv ud af her forleden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så stod man der med skruetrækkere og hvad har vi ellers, og så var det så simpelt :lol

Haha.. jeg sagde "her - du gør det" til manden i forventning om at det var besværligt så måske han kunne gennemskue det. Og bum så hiver han den bare af.. typisk.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. jeg sagde "her - du gør det" til manden i forventning om at det var besværligt så måske han kunne gennemskue det. Og bum så hiver han den bare af.. typisk.. ;)

Haha her var det nærmest omvendt. Jeg var sku bange for min mand ville ødelægge vognen hvis han fik lov. Han stod med skruemaskine og hvad har vi ellers :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER