Camillat

Hurtig hjaelp til voksetillaeg i vinterstoevler!

8 indlæg i dette emne

Hej, jeg er lige ved at bestille vinterstoevler til Noah og vil gerne koebe dem her 

 

http://milkywalk.com/shop/arauto-rap-winter-34461p.html

De er med enten 16,1 eller 17 cm voksetillaeg og det er sgu lidt irriterende, naar Noahs foedder er 15 cm og han ikke kan have for stort voksetillaeg. 17 er for meget og 16,1 er for lidt! Saa er det jo 17, jeg er noedt til at tage. Vi ved, at RAP passer godt til hans foedder. 

 

Alternatitv er det at koebe Angulus, hvilket vi aldrig har haft foer, men der er voksetillaegget ligesom bedre. Angulus kan han SLET ikke have for stort, ved jeg efter et fejlkoeb. 

http://milkywalk.com/shop/angulus-winter-boot-35238p.html

16,2 og naeste er saa 16,6 cm. 

 

Hvad skal jeg goere???  :help

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Købe den store rap. Måske der der er plads til en sål? Det hjælper lidt hvis de er for store! Vi køber selv rap igen i år, de sidder vanvittigt godt på Ws fod og er lækre og lidt blødere end Angulus synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Købe den store rap. Måske der der er plads til en sål? Det hjælper lidt hvis de er for store! Vi køber selv rap igen i år, de sidder vanvittigt godt på Ws fod og er lækre og lidt blødere end Angulus synes jeg :)

Jeg er også farligt glad for RAP, så jo, der må en sål i, hvis det er! Jeg er lidt loren ved at bestille Angulus, kan jeg mærke... Jeg har to slags såler fra røjserkøb, så uldsål og der skal vel også være luft til cirkulation. Tak, steph ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også farligt glad for RAP, så jo, der må en sål i, hvis det er! Jeg er lidt loren ved at bestille Angulus, kan jeg mærke... Jeg har to slags såler fra røjserkøb, så uldsål og der skal vel også være luft til cirkulation. Tak, steph ;)

Velbekomme, og tak for skubbet - nu fik jeg også bestilt ;) puha, den 27er der måler 17,7 :O Ws fod er 16 rent, så tænker det må passe fint med 1,7 i voksetillæg her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekomme, og tak for skubbet - nu fik jeg også bestilt ;) puha, den 27er der måler 17,7 :o Ws fod er 16 rent, så tænker det må passe fint med 1,7 i voksetillæg her.

 

Ha ha, jeg har ogsaa koebt! Str 26, 17 cm. Og saa med uldsaal. De var virkelig smaa sidst paa saesonen sidste aar, saa haaber de passer ham, selvom de er store i det.... med 1,1 cm i voksetillaeg vokser han stensikkert ud af dem inde vinteren er ovre. 

 

1,7 er ok, taenker jeg. Noah har bare 2 cm, som er lige i overkanten, altsaa... Men der er pels i og man har en tyk sok paa og saa en uldsaal. Det skal der jo bare vaere plads til. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop modtaget helt sammen støvle til Theodor i dag. De sidder rigtig fint, men jeg er også bare død hamrende i tvivl om de burde være en tand større.

Inden jeg bestilte målte jeg hans største fod til 13,7 (min lille fyr :wub) og bestilte så en str. 24 med et mål på 15,4 hvilket jo skulle give et fint voksetillæg på 1,7.

Jeg har bare alligevel en følelse af de måske er for små nu de er kommet. Når jeg tager sålen ud og holder op mod hans fod synes jeg kun der er en god cm. Og der er jo læææænge til vinterstøvlesæsonen slutter :o

Åh jeg ved det ikke :( Sidste år havde han RAP i str. 23. Synes det et vildt lidt kun at være gået én størrelse op.

Jeg er ikke til nogen hjælp, så godt du har købt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, jeg har ogsaa koebt! Str 26, 17 cm. Og saa med uldsaal. De var virkelig smaa sidst paa saesonen sidste aar, saa haaber de passer ham, selvom de er store i det.... med 1,1 cm i voksetillaeg vokser han stensikkert ud af dem inde vinteren er ovre.

1,7 er ok, taenker jeg. Noah har bare 2 cm, som er lige i overkanten, altsaa... Men der er pels i og man har en tyk sok paa og saa en uldsaal. Det skal der jo bare vaere plads til.

De kom i går de smukke støvler - og de sidder bare FAB på ham! De er jo lidt lange, men sidder så pænt til og skaftet kan lukkes godt til på de tynde stænger. Og han går pænt i dem og alt :super

Så hos os gør et lidt stort voksetillæg ikke noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop modtaget helt sammen støvle til Theodor i dag. De sidder rigtig fint, men jeg er også bare død hamrende i tvivl om de burde være en tand større.

Inden jeg bestilte målte jeg hans største fod til 13,7 (min lille fyr :wub) og bestilte så en str. 24 med et mål på 15,4 hvilket jo skulle give et fint voksetillæg på 1,7.

Jeg har bare alligevel en følelse af de måske er for små nu de er kommet. Når jeg tager sålen ud og holder op mod hans fod synes jeg kun der er en god cm. Og der er jo læææænge til vinterstøvlesæsonen slutter :o

Åh jeg ved det ikke :( Sidste år havde han RAP i str. 23. Synes det et vildt lidt kun at være gået én størrelse op.

Jeg er ikke til nogen hjælp, så godt du har købt :kiss

 

Ja, vores kom idag og han gaar fint i dem, taget i betragtning, at han har droenet rundt i sandaler indtil for en maaned siden, ik? :) 

 

Jeg tog saalen ud og satte foden ovenpaa, saa er der en halv cm bagtil og lidt mere end en hel fortil. De kan ikke vaere mindre. 

 

Noah er sprunget med praecis 2 str RAP hvert aar. Vi havde korte roede med snoerer foerste aar, korte groenne med snoerer sidste aar og nu hoeje med velcro. 22-24 og 26. 

 

Om det er en hjaelp, men du maa naetsen have ham i et nr. stoerre, hvis de er i tvivl... 

 

De kom i går de smukke støvler - og de sidder bare FAB på ham! De er jo lidt lange, men sidder så pænt til og skaftet kan lukkes godt til på de tynde stænger. Og han går pænt i dem og alt :super

Så hos os gør et lidt stort voksetillæg ikke noget :)

 

Vores er ogsaa skoenne, altsaa, og Noah er glad for dem! Jeg behoever nok ikke en saal i, men han havde ogsaa kun en tynd stroempe paa idag, hvilket naeppe er paa en iskold vinterdag. Jeg var godt nok spaendt paa voksetillaegget, men de kan jo ikke vaere mindre... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER