Lovely Lady

Er termostøvler også store i det..?

10 indlæg i dette emne

Altså, juniors gummistøvler er et nummer mindre end andet fodtøj, og det går egentlig igen for det meste af familiens gummistøvler. Nu skal jeg så have købt termostøvler, og jeg tænker på, om det samme mon gær sig gældende der...? :chin:

Nogen erfaringer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes faktisk det kommer meget an på mærke, men generelt vil jeg sige at termostøvler synes jeg plejer at følge det resterende fodtøj.

Maja får i år forede gummistøvler fra Skofus, og de er et nummer større end hendes andet fodtøj!

Jawohl, tusind tak :super

Min gemal synes, at det er overkill at købe både termostøvler og vinterstøvler... Har han en pointe i det...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jawohl, tusind tak :super

Min gemal synes, at det er overkill at købe både termostøvler og vinterstøvler... Har han en pointe i det...?

Jeg valgte kun at købe termostøvler til Erica sidste år. Indså ret hurtigt at jeg aldrig ville få hende i rigtige støvler, når hun meget nemmere kan hoppe i termostøvlerne. I år tror jeg kun hun får rigtige støvler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jawohl, tusind tak :super

Min gemal synes, at det er overkill at købe både termostøvler og vinterstøvler... Har han en pointe i det...?

Jeg ville have lidt ondt at fødder der kun går i termostøvler. Ligesom jeg insisterer på at W ikke kun går i gummistøvler nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville have lidt ondt at fødder der kun går i termostøvler. Ligesom jeg insisterer på at W ikke kun går i gummistøvler nu.

Enig, så hvis en af delene skal stryges af listen, så er det termoerne - det var bare på den anden side det eneste, der blev nævnt, da jeg spurgte i vuggeren, om der var noget bestemt vinterudstyr, de gerne ville have... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig, så hvis en af delene skal stryges af listen, så er det termoerne - det var bare på den anden side det eneste, der blev nævnt, da jeg spurgte i vuggeren, om der var noget bestemt vinterudstyr, de gerne ville have... :chin:

Jeg har været ansat i vugger og vi var faktisk ikke vildt begejstrede ;) Til børnehavebørn jojo. Men et par GODE vinterstøvler, gerne med velcro, så behøver man ikke andet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah faar et par RAP med velcro og saa et par Bundgaard gummistoevler med pels i. Saa er der ikke saa meget at diskutere, for gummistoevler gaar man jo kun i, naar det er meget hvaadt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas han havde både termostøvler og vinterstøvler fra skofus sidste år, men tror det ku tælles på en hånd hvor mange gange at han brugte hans vinterstøvler. det var meget nemmere for ham med termostøvlerne.. så vi har i år valgt at købe to par termostøvler, så han har et i BH og et der hjemme. Derudover har mormor købt et par sko(basket-lignende) med foer i. så vores plan er at han når vi skal nogen steder eller skal i byen så får han skoene på og så kan vi evt tage termostøvler med hvis han feks skal ud og lege.... Nægter at give så mange penge for vinterstøvler når jeg ved på forhånd at han ikke vil komme til at bruge dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde både termostøvler og Vinterstøvler sidste år. Det passer mig bedst, for så kan det varieres efter hvor sjappet og vådt der er- plus almindelige Vinterstøvler immervæk er kønnere til eks. Kjole end termostøvler, men det er nok mere mig der har det behøver end min datter ::P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde både termostøvler og Vinterstøvler sidste år. Det passer mig bedst, for så kan det varieres efter hvor sjappet og vådt der er- plus almindelige Vinterstøvler immervæk er kønnere til eks. Kjole end termostøvler, men det er nok mere mig der har det behøver end min datter : :P

 

Jeg taenker paa foeddernes behov.Estetisk er stoevler paenere end termostoevler, men de er ogsaa vaesentligt bedre for de smaa foedder end et par termostoevler. Om barnet saa bedst kan lide termo, fordi det er lettere... Jeg kan godt forklare mit barn, at gummistoevler er til regnvejr og vintergummistoevler til vintersjapvejr. Han kan ogsaa godt forklares (og forstaa), at stoevle A er bedst for foedderne end stoevle B. Jeg synes det er vigtigt med tanke paa, at forkerte sko kan skabe forkert holdning resten af livet. 

 

Men jeg er nok ogsaa arbejdsskadet nu, efter jeg er begyndt at undervise i yoga og se mange forskellige foedder med tilhoerende rygge ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER