bella11

erfaringer naturlig gravid

10 indlæg i dette emne

Nogen af jer, der ha erfaringer med at blive gravide naturlig? Ha I taget kost tilskud eller andet? ha noget noget om ovaria comp og heparon...

 

Ha fået hjælp til barn nr 1 og vil gerne have barn nr 2

 

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså mener du, om der er nogle, der har fået hjælp til første barn og så efterfølgende er blevet gravide naturligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså mener du, om der er nogle, der har fået hjælp til første barn og så efterfølgende er blevet gravide naturligt?

Hej, ja det er det jeg mener

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke faaet hjaelp til foerste og er igang med pb2 nu. 

 

Det, jeg haefter mig ved, er at jeg fik en konsultaion og en kur hos Caroline Fibaek, naturopath, da jeg stoppede med p-piller. Det var saa ikke for at blive gravid, men for at faa mine hormoner i harmoni efter mange aars p-pillebrug. Jeg er slet ikke i tvivl om, at det var derfor, vi lavede Noah i 3. cyklus og at han er et lille "one-shot" barn, ha ha. 

 

Saa man kan altsaa roligt gaa til den med hormonstabiliserende kost og tilskud :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke faaet hjaelp til foerste og er igang med pb2 nu. 

 

Det, jeg haefter mig ved, er at jeg fik en konsultaion og en kur hos Caroline Fibaek, naturopath, da jeg stoppede med p-piller. Det var saa ikke for at blive gravid, men for at faa mine hormoner i harmoni efter mange aars p-pillebrug. Jeg er slet ikke i tvivl om, at det var derfor, vi lavede Noah i 3. cyklus og at han er et lille "one-shot" barn, ha ha. 

 

Saa man kan altsaa roligt gaa til den med hormonstabiliserende kost og tilskud :)

Hejsa,

 

hvilke kur fik du hos caroline-- noget man selv kan købe osv?, og hormonstabiliserende kost og tilskud, hvad ville hun/du anbefale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

 

hvilke kur fik du hos caroline-- noget man selv kan købe osv?, og hormonstabiliserende kost og tilskud, hvad ville hun/du anbefale?

 

Aah, jamen, det var jo et komplekst sammesat program efter en konsultaion. Det er ikke sikkert, du skal have det, der gavnede mig. 

 

Men Vitex Agnus Castus er ofte godt til at stabilisere ugelmaessig mens, f.eks. 

 

Jeg ville nok researche lidt paa "naturlig fertilitet" eller "natural fertility".... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange har ogsaa held med Bidro, forresten  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker det kommer an på "grunden" til at I var i behandling sidst.... Jeg har PCOS men blev naturligt gravid efter 3 måneder, jeg er sikker på at det har gjort en kæmpe forskel at jeg har spist Pco-venligt og trænet rigtigt meget i de sidste 4 år siden jeg fik diagnosen... Jeg vil også anbefale en god zoneterapeut og så tog jeg i nogle uger bidro, men det ved jeg ikke lige om det har gjort en forskel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen af jer, der ha erfaringer med at blive gravide naturlig? Ha I taget kost tilskud eller andet? ha noget noget om ovaria comp og heparon...

 

Ha fået hjælp til barn nr 1 og vil gerne have barn nr 2

 

Tak

 

Tog en enkelt vitaminpille + folsyre og godt med motion 

Og så min. 1 gang sex om dagen

 

og droppede alt hvad der hed æl teste og temperatur, og havde det sjovt i stedet  :P

 

Det gav i hvert fald pote for os :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik først en søn med ivf og nu er jeg højgravid med en spontan pige :)

Min mands sædkvalitet er ret ringe, men lidt er der jo - så nogen gange, når man prøver længe nok, så kan man være heldig :) Ingen særlige trick eller midler her. Hun er såmænd undfanget efter første samtale på Trianglen, hvor vi regnede med at skulle bestille barn nummer to, så vi forsøgte egentlig ikke rigtig - vi troede jo, at det ikke kunne lade sige gøre af sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER