Ihpets-mortilto

Efterårssko til andemor ;)

8 indlæg i dette emne

Kan de søde damer måske hjælpe?

Jeg mangler sko! Og jeg har besværlige fødder og er SINDSYGT sko-kræsen.

Jeg vil gerne have nogle sko der:

- passer til årstiden, er åndbare og ikke for varme

- passer mine fødder = breeeeede og høje i vristen (meget høje i vristen!)

- er virkelig rare at gå i, altså flade og med en god sål

- er pæne, ikke konede eller smarte eller dullede

I skoringen fandt jeg 2 par jeg kunne lide. Et par vagabond og et par Ecco. Vagabonden var lysebrune i noget ruskind, flade, snikkers uden at være smarte - de var alt for smalle. Eccos var sort læder en kort cowboystøvle med brede snørrebånd, deres vrist var alt for lav.

Hjælpe hjælpe :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker mine Duckfeet vinterstøvler

http://www.duckfeet.com/images/stories/virtuemart/product/3050-02-01.jpg

Kunne det måske være noget?

De lyder vinterstøvle agtige :lol Det mangler jeg ikke. Men det mærke er måske lige præcis til os med brede fødder eller? For det ville være fedt at vide at jeg kunne gå efter det :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke en bønne om pasformen, jeg ville bare som udgangspunkt have skudt dig til at være Angulus-typen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lyder vinterstøvle agtige :lol Det mangler jeg ikke. Men det mærke er måske lige præcis til os med brede fødder eller? For det ville være fedt at vide at jeg kunne gå efter det :super

Ja ha ha, det er selvfølgelig vinterstøvler :D

Aner intet om bredde, må jeg indrømme, så du skal nok prøve dem først. Jeg synes dog, man går fantastisk i dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv en mega høj vrist, og jeg lever i denne årstid i et par angulus-chelsea støvler. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lever ogsaa i Chelsea stoevler, bare en italiensk model med lynlaas paa hver side(en er deko. 

Saa skal jeg gerne have et par sneakers og det skal vaere Nike Free i sort eller graa, helst graa.

Jeg har ogsaa to efteraarsegnede ballerinaer, bare det ikke regner, jo!  

 

Til vinter har jeg baade:

- et par Sorel

- et par hpeje skindstoevler 

- et par Duckfeet de halvhoeje med pels, som kan bukkes ned og blive lave. 

 

Her til efteraar kan jeg ikke forestille mig at duckfeet uden pels er for varme, men jeg er ogsaa en frossenpind. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet helt vild med de her "elastik-sko". Hendes butik ligger oppe ved vores sommerhus, men hun sender - og måske kan de også fås andre steder. Jeg har pt dem der hedder Bernie mew Bonnie bronze og catwalk Black multi. De er såååå behagelige at have på, og da de er lavet af elastik former de sig virkelig efter foden. De højhælede har jeg både gået og cyklet LANGE ture i :) Måske er det noget for dig: http://www.minlilleskobutik.dk/shop-bernie-mev-online1


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER