Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Vores tørretumbler er pludselig begyndt at tørre ordentligt igen :blink Jeg fatter simpelthen ingen ting!

Kondens tørretumbler? Måske har I bare glemt at lukke døren til vaskerummet? Det er noget med at de ikke kan finde ud af at aflæse tørre-behovet, hvis rummet er for lille (og der dermed bliver varmt og fugtigt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kondens tørretumbler? Måske har I bare glemt at lukke døren til vaskerummet? Det er noget med at de ikke kan finde ud af at aflæse tørre-behovet, hvis rummet er for lille (og der dermed bliver varmt og fugtigt).

Det er ikke en kondens tørretumbler, af hvad jeg har forstået. Den har i hvert fald et stort rør, som fører ud af huset...

Udover det har vi altid døren lukket dertil, da den larmer helt forfærdeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kun 37 min. fra min årsopgørelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler en "jeg'r da ligeglad-tråd", for der er noget meget antiklimaks-agtigt over at være så god til forskudsopgørelser, at man får 357 kr tilbage i skat.

Jeg fik en gang 34kr tilbage. Men efter vi har købt gården, så kan jeg ikke få det til at passe sammen, så får altid lidt penge igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaaay, folk er ved at gå i seng. Er lige faldet 20.000 numre på 15 minutter. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaaay, folk er ved at gå i seng. Er lige faldet 20.000 numre på 15 minutter. :yay

Ja det kan også mærkes her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk det er fedt kun at få et mindre beløb retur. Så ved man at man rammer nogenlunde. Hvorimod at skulle betale 9000 tilbage på mandens... Altså, vi lader den jo bare gå over et år, hvis ikke jeg kan gennemskue fejlen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi åbenbart sammenlagt får omkring 40.000 tilbage i skat :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi åbenbart sammenlagt får omkring 40.000 tilbage i skat :O

Shit altså det jo sindssygt at I alligevel har regnet så forkert på din mands forskudsopgørelse. Eller er det bevidst tænkning i opsparing?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi åbenbart sammenlagt får omkring 40.000 tilbage i skat :O

Wauw! Det er helt vildt. :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit altså det jo sindssygt at I alligevel har regnet så forkert på din mands forskudsopgørelse. Eller er det bevidst tænkning i opsparing?

Både og. Vi har bevidst ikke talt befordring med. Så kommer der håndværkerfradrag og vistnok noget ifm huskøb.

Men vi prøver altid at sætte den, så vi får noget tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! Det er helt vildt. :O

Ja, det er skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler en "jeg'r da ligeglad-tråd", for der er noget meget antiklimaks-agtigt over at være så god til forskudsopgørelser, at man får 357 kr tilbage i skat.

Kan du ikke komme og lave min :D

Jeg vil gerne være lidt nærmere nul. Inden jeg tastede det befordring ind jeg havde, skyldte jeg 11.500kr, det kan ikke passe jeg ikke kan gøre noget for at det tal ikke er så stort - tænk hvis jeg ikke fik befordring, så vil jeg jo være på røven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have en GOD slat tilbage :O :yay :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke komme og lave min :D

Jeg vil gerne være lidt nærmere nul. Inden jeg tastede det befordring ind jeg havde, skyldte jeg 17.500kr, det kan ikke passe jeg ikke kan gøre noget for at det tal ikke er så stort - tænk hvis jeg ikke fik befordring, så vil jeg jo være på røven.

Jeg kunne lave en lille forskudsopgørelsesbiks, hvor jeg blev betalt i kaffe og kage. Det sørgerlige er, at jeg synes det er helt ok at lave den slags :D

(I ved godt jeg også kan være relativt morsom, ikk?!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet skattsmæk, men en lille slat penge tilbage :yay

Jeg var så nervøs for at jeg ikke have husker at ændre indkomsten ifbm barsel og da jeg sagde op, det havde jeg heldigvis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler en "jeg'r da ligeglad-tråd", for der er noget meget antiklimaks-agtigt over at være så god til forskudsopgørelser, at man får 357 kr tilbage i skat.

Hihi, jeg fik engang 1 kr tilbage. Da jeg ikke reagerede på det, sendte de en check. :lol Hvem tager lige sådan en med i banken? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon får 40.000 tilbage! Nice! Vi har ikke tjekket min endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon får 40.000 tilbage! Nice! Vi har ikke tjekket min endnu...

Viiiildt :o :yay

Jeg var bare helt lykkelig over mine 1800 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååårh. V kilder E og hun griner :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viiiildt :o :yay

Jeg var bare helt lykkelig over mine 1800 :D

Han skriver ikke kørsel ind på forhånd, så vi vidste godt at han fik en slat ;)

Jeg regner ikke selv med 1800 :P Jeg håber bare at jeg ikke skylder :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skriver ikke kørsel ind på forhånd, så vi vidste godt at han fik en slat ;)

Jeg regner ikke selv med 1800 :P Jeg håber bare at jeg ikke skylder :goodluck

Jeg krydser fingre :goodluck (Har i øvrigt sendt dig en pm, ikke at det haster med svar overhovedet :kiss)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BK! Det gør mig glad, at jeg har lært nogle dejlige hjælpsomme mennesker igennem Bk (og Søsterbk) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er så vildt, at nogle af jer I skal have så mange penge tilbage :blink Er det fordi I bruger det som en opsparing eller?

Altså personligt sætter vi den så rigtigt så muligt og sætter de ekstra penge ind på vores banklån (som er ligesom en kassekredit), så vi sparer de % på den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne lave en lille forskudsopgørelsesbiks, hvor jeg blev betalt i kaffe og kage. Det sørgerlige er, at jeg synes det er helt ok at lave den slags :D

(I ved godt jeg også kan være relativt morsom, ikk?!)

Det ville være mega sejt! Jeg synes, det er lidt svært, men altså har ramt ok plet og skal have 900kr igen..

I øvrigt, jeg har glemt at opgive at jeg støttede danske hospitalsklovne med ca 500kr sidste år, kan man gøre det nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.