Nynne1984

Hovedpine - hvad ville I gøre ?

8 indlæg i dette emne

SÅ er jeg for alvor ramt af hovedpine !!! I løbet af den sidste uge har jeg ca haft hovedpine 6 dage... Jeg synes det er SÅ invaliderende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt nogen, der siger at et tilskud af magnesium kan afhjælpe hovedpine? Det er et forsøg værd? Alternativt prøve at finde en god kiropraktor for at sikre, at det ikke er fordi du spænder i nakken?

 

Jeg ville ikke tage smertestillende igennem en hel graviditet uden at det skete i tæt samråd med en læge. Desuden synes jeg almindelige panodiler ikke gør alverden ved en slem hovedpine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du for lav blodprocent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt nogen, der siger at et tilskud af magnesium kan afhjælpe hovedpine? Det er et forsøg værd? Alternativt prøve at finde en god kiropraktor for at sikre, at det ikke er fordi du spænder i nakken?

Jeg ville ikke tage smertestillende igennem en hel graviditet uden at det skete i tæt samråd med en læge. Desuden synes jeg almindelige panodiler ikke gør alverden ved en slem hovedpine.[/

Magnesium tager jeg faktisk allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du for lav blodprocent?

Hmm nej i forbindelse med min kvalme og opkastninger blev alle de ting målt så det burde jeg ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider selv af voldsom hovedpine, og har i dag fået konstateret for lav blodprocent.

Jeg er blevet sat op i jern dosis, og så skal jeg til akupunktør på torsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lidt en del af hovedpine, jeg fandt dog ud af at det hjalp at spise ca hver anden Time, her var det blodsukkeret der sku stabiliseres. Har efterfølgende snakket med min JM om det og hun bekræfter man skal spise 6-8 pr dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville få det tjekket hvis det er flere dage og det ikke umiddelbart går væk med alm paracetamol, der kan være flere årsager.... Svangerskabsforgiftning, graviditetsdiabetes, lav blodprocent osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER