Barbamama

Ariel sparegris søges?

76 indlæg i dette emne

Er der nogen dygtige kvinder, der kan hjælpe mig med at finde denne:

GOCl6no.png

I en europæisk webshop, der vil sende til Danmark? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak, det er lige præcis den ja :kiss Men de sender ikke til Danmark :( Har dog skrevet til dem og spurgt alligevel...

Pudsigt, jeg troede, at engelsk amazon altid sendte herover - så blev jeg så meget klogere :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt, jeg troede, at engelsk amazon altid sendte herover - så blev jeg så meget klogere :chin:

Jeg har oplevet det før, jeg forelsker mig åbenbart altid i de besværlige ting :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt, jeg troede, at engelsk amazon altid sendte herover - så blev jeg så meget klogere :chin:

Det er fordi det ikke er amazon der sælger den. Der findes masser af forskellige sælgere på amazon ud over amazon selv.

Man skal altid lige kigge efter under prisen om der står "sold by amazon".

Ved den her står der fx "sold by FHL shop"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så prøv at skriv til Disney store?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi det ikke er amazon der sælger den. Der findes masser af forskellige sælgere på amazon ud over amazon selv.

Man skal altid lige kigge efter under prisen om der står "sold by amazon".

Ved den her står der fx "sold by FHL shop"

Ach soooo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi det ikke er amazon der sælger den. Der findes masser af forskellige sælgere på amazon ud over amazon selv.

Man skal altid lige kigge efter under prisen om der står "sold by amazon".

Ved den her står der fx "sold by FHL shop"

Javel ja, så blev jeg klogere :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så prøv at skriv til Disney store?

God idé, det vil jeg prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok har fundet den på tysk amazon men til 620,- Det er jeg alligevel for nærrig til :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvis du finder den!! Så liiiiiink!! Har en Ariel fan herhjemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, nr. to yndlings Disney prinsesse :wub Kan godt forstå at du har forelsket dig i den, jeg synes dog også at 620 kroner er vildt meget :o

 

Gad vide om man kan få en lignende med Belle?  :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ach du scheisse... for lige at besvare mit eget spørgsmål:

 

princess-belle-piggy-bank-15.jpg

 

Skulle aldrig været faldet over denne tråd :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at det slet ikke var den du efterspurgte, men hvis det nu viser sig for umuligt og du bliver for nærig, så fandt jeg denne til godt og vel 41 svenske kroner (vel ca. 35 danske) og gratis levering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at det slet ikke var den du efterspurgte, men hvis det nu viser sig for umuligt og du bliver for nærig, så fandt jeg denne til godt og vel 41 svenske kroner (vel ca. 35 danske) og gratis levering.

Tak for forslaget :kiss Men jeg er vist blevet stædig med, at det skal være den her :blush Eller i hvert fald en disney prinsesse i stor kjole, og altså helst Ariel :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, der var flere svar :)

Myliona, jeg skal nok linke, hvis det er, men det ser sort ud :( Har været på tysk, fransk, spansk, italiensk, engelsk, amerikansk, kinesisk og mexicansk amazon, engelsk, amerikansk og tysk ebay, googlet på engelsk, dansk, finsk, svensk, norsk og tysk...

Og som sagt, er det billigste (og stort set eneste mulige) jeg kan finde 600-noget fra tyske amazon <_<

Jeg har dog fundet en sød Ariel på dansk side her:

http://www.becs.dk/side.asp?Id=234854

Men altså uden kjole, som jeg har sat mig i hovedet, at det skal være <_<

Alura: Sjovt du siger, det er yndlingsprinsesse nr 2, for Belle er min nr 2 :D Har også kig på den, du viser billede af, og kunne godt være fristet, hvis jeg opgiver Ariel, men Belle er ikke synderligt meget nemmere/billigere :(

Problemet er, at de næsten kun kan købes i USA, og der er de faktisk i meget ok pris, men dog dyrere end de 80 kr, der er bagatelgrænsen for, hvornår der kommer gebyr, told og moms osv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura, hvordan er told og moms og sådan noget egentlig i Sverige? (Husker jeg ikke rigtigt, at du bor der?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du undersøgt hvad der koster at købe igennem shop USA?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du undersøgt hvad der koster at købe igennem shop USA?

Jeg har ikke kunnet finde nogen, der åbenlyst tilbyder at sende til Danmark, men jeg har spurgt et par stykker om de vil.

Men det billigste jeg har fundet i USA er 18$ = 120 kr = + 190 i told/moms/gebyr. Dvs 310 + forsendelse fra USA til Danmark, som nok også koster et par undrede (postdk tager 265 for at sende en pakke fra dk til USA, så jeg formoder at det er i det prisleje). Og så synes jeg, det bliver for dyrt. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden jeg begyndte at lede efter en sparegris, ville jeg helst max give 200. Det rykkede sig nok til 300, da jeg begyndte at lede.

Er nok ved at nå frem til, at jeg kan gå op til 400, men det er vist også min absolutte smertegrænse, og kun hvis det er den HELT rigtige, og jeg føler mig tryg ved det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kunnet finde nogen, der åbenlyst tilbyder at sende til Danmark, men jeg har spurgt et par stykker om de vil.

Men det billigste jeg har fundet i USA er 18$ = 120 kr = + 190 i told/moms/gebyr. Dvs 310 + forsendelse fra USA til Danmark, som nok også koster et par undrede (postdk tager 265 for at sende en pakke fra dk til USA, så jeg formoder at det er i det prisleje). Og så synes jeg, det bliver for dyrt. <_<

På shop USA kan du lave en beregning mener jeg. Det er da værd at tjekke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ariel'en er ret pebret selv uden told. :unsure Men Peter Plys'en ku' faktisk godt friste :chin: Havde bare sat mig i hovedet, at det skulle være en prinsesse. Og snehvide er jeg ikke helt solgt på :chin:

Jeg er besværlig, I know :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På shop USA kan du lave en beregning mener jeg. Det er da værd at tjekke?

Arh jeg havde ikke lige fattet, at shop USA var "a thing", jeg troede du mente shops i USA altså amerikanske webshops :D Har lige lavet en beregning, det blev 424. Det er da bedre, men stadig liiiidt dyrt. Men godt nok for den helt rigtige så. Bum bum. Har du erfaring med det der shop USA?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh jeg havde ikke lige fattet, at shop USA var "a thing", jeg troede du mente shops i USA altså amerikanske webshops :D Har lige lavet en beregning, det blev 424. Det er da bedre, men stadig liiiidt dyrt. Men godt nok for den helt rigtige så. Bum bum. Har du erfaring med det der shop USA?

Har ikke selv brugt den, da jeg hellere æder tolden (eller håber på den smutter udenom :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER