Barbamama

Et spm om fotoalbums på iPhone

17 indlæg i dette emne

Kan nogen forklare mig forskellen på "kamerarulle" og "min fotostream"? Og hvis jeg sletter fra det ene album, kan jeg så være sikker på, at samme billede ikke bliver slettet fra det andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fotosteam gemmer alle billeder du tager,også selvom du har slettet dem :) Så det er først når du selv sletter dem, at det er endegyldigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dvs. hvis jeg sletter fra fotostream så forsvinder de også fra kamerarulle? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dvs. hvis jeg sletter fra fotostream så forsvinder de også fra kamerarulle? :unsure

Nej- jeg mener bestemt at de bliver i kamwrarullen selvom du sletter fra stream.. Jeg havde i hvert fald ældre billeder i mit fotosteam og nyere i kamwrarullen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej- jeg mener bestemt at de bliver i kamwrarullen selvom du sletter fra stream.. Jeg havde i hvert fald ældre billeder i mit fotosteam og nyere i kamwrarullen..

Okay... Jeg tør næsten ikke prøve :lolhit Men mangler også lidt plads og så er det jo dumt med samme billede to steder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener ikke at det som er i FOTO-stream mappen optager plads på telefonen - så det vil ikke hjælpe på problemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener ikke at det som er i FOTO-stream mappen optager plads på telefonen - så det vil ikke hjælpe på problemet.

Enig. De er der hvert fald stadig, selvom man sletter alle billeder fra kamerarullen via en computer. Og tror der er 1000 billeder, så den fjerner altid det ældste, når du tager et nyt billede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, så er jeg jo lige vidt :D

(Min næste mobil skal have mindst 4 gange så meget plads som denne :lolhit )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, så er jeg jo lige vidt :D

(Min næste mobil skal have mindst 4 gange så meget plads som denne :lolhit )

Du må få sluttet mobilos til computeren, brændt billederne over på dvd, og så få ryddet ordentligt ud ;)

Det er på barsels-to-do-listen her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må få sluttet mobilos til computeren, brændt billederne over på dvd, og så få ryddet ordentligt ud ;)

Det er på barsels-to-do-listen her :rolleyes

Ork, det har jeg allerede gjort én gang i barslen. :D Problemet er at jeg tager pokkers mange :badgirl (og har en slat, som jeg ikke nænner at fjerne fra telefonen selvom de er kopieret over :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er lidt teknisk analfabet men vil bare sige min kære mand har sync'et mine iPhone billeder på Google Photos som backup og det fungerer virkelig godt og automatisk, uden kabel til pc eller noget. Min camera roll var nemli alt for prop fuld efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er lidt teknisk analfabet men vil bare sige min kære mand har sync'et mine iPhone billeder på Google Photos som backup og det fungerer virkelig godt og automatisk, uden kabel til pc eller noget. Min camera roll var nemli alt for prop fuld efterhånden.

Hmm det lyder smart! :) Men måske skal jeg bare blive bedre til at rydde op i min telefon :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine hopper på dropbox helt automatisk uden jeg behøver gøre noget. Det kan anbefales. Jeg har selv sat det op så det kan virkelig ikke være svært ;) det er bare længe siden så kan ikke forklare det, men det var MEGET lige til. Appen hedder "Carousel".

Og så sletter jeg løbende billeder på telefonen når jeg husker det.

Min tlf bliver nemlig fyldt i løbet af NO time. Især hvis der er videoer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også synkroniseret med Dropbox :) Det er så let og lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det duer bare ikke rigtig for mig at synkronisere med dropbox, for så skal jeg bare rende og rydde op i den istedet :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det duer bare ikke rigtig for mig at synkronisere med dropbox, for så skal jeg bare rende og rydde op i den istedet :lolhit

Jeg har købt ekstra plads - problem løst :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt ekstra plads - problem løst :D

Det er jeg for nærrig til :blush Ej men jeg SKAL også være bedre til at begrænse og rydde op. Basta :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER